Gå til innhold

Ang lakkering av caliper..

Ranger emnet

yellowpolo

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg sjekket ut på awsomegti store uk der fant jeg "bremo" rød caliper set med renser, pensler etc hele greia.. men så fikk jeg ikke bestilt den pga det var noe i pakken, "aerosols" og derfor kunne dem ikke selge\sende dette til meg.

Noen andre som vet om hva jeg kan bruke eller liknende kit som selges i norge\sverige? Tanke på at det er vell ikke noe vits å bruke en jalla lakk som feks vil renne av hvis bremsene ble for varme og da ville det ikke sett pent ut på felgen liksom :( Er forresten Folia tec som produsere det.

Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror man kan bruke hamerslagslakk, ellers har de no greier på thorsov også. Vet også at de har en del spesial lakk på http://www.gasolin.no

VW Caddy, bruksprosjekt. (1,8l motor og 5 trisnskasse Ønskes)

crosscart 180ccm *hjemmebygget*

Vw boble SELGES I DELER

vw polo 92` TRENGER VENSTRE FORSKJERM

Croscart med gsxr 750 motor 140hp under konstruksjon

Transit 1979 russebil SELGES

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprayboks i posten er ikke helt bra, nei.....;)

Vil anbefale deg en kjapp tur til Eiker Motorshop i Hokksund. Der er slike produkter hyllevare (Folia Tec).

Ja ikke så dumt, må uansett opp å titte på noen in-pro lykter i samma sleng. takk for det;)

Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. heller ferrari rød enn blå :) vil ikke at folk skal tro det er søta bror som kjører forbi heller ;P men uansett, lyst til å høre din mening ang farge der. so hit me

Hm..ja røde er bedre enn blå...absolutt! Men jeg skal prøve å få lakka de i bilens farge og trommlene bak svarte,eller mørkegrå.

Fikk et tips om at OMP kan lage kalipperlakk i bilens farge, men har ikke sjekka dette noe mere ut. Men det er nok lettere å finne en mørkegul fra OMP enn min lyse. LITT fargeforskjell ser man heller ikke på en møkkete kalipper, men jeg skal enten ha VELDIG lik eller ingen ting. Alternativet er grå for min del. Blir nok ikke noe av i sommer. Noen har også sagt at Hammerrite kan males rett på trommlene bak.....

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider