Kebab gud Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 etter å ha skummlest bilvideo guiden for Best motoring ( http://www.bilforumet.net/portal.php?ArticleID=47&cat=NEWS ) så har jeg kommet opp med noen punkter jeg vil klage på 1: Bet står at "Tsuchiya kjører nå NSX i JGTC." det er feil, han pensjonerte seg etter 2003 sesongen og jobber nå med Driften av ARTA sin JGTC satsing. 2: Hvor er MiniBioen til folk som Manabu Orido og Nobuteru Taniguchi? 3: Mangler Volume 7 (Tokyo Auto Saloon 2003), Volume 11 (Fuji Fast), Volume 12 (Skyline GT-R: The Prodigy), Volume 15 (Facrory Fighters), Volume 16 (JGTC the Official Guide), Volume 18 (Enduro Challenge) og Volume 20 (Carrera Invasion). og la oss ikke glemme Hot version filmene det blir da Volume 17 (JDM racers) og Volume 19 (Battles at 10,000rpm) (PS: Volume nummrene her stemmer nødvendigvis ikke med hva butikkene sier.) har sikkert mer å finne etterhvert som jeg gidder å lese meg igjennom hele saken .. men i mellomtiden kan jeg si at Volume 20 (Carrera invasion) kommer ikke på markedet før lørdag 26 mars (i morgen) og neste film etter det blir da en HVI film som heter "AMERICAN TOUGE", den er nesten helt filmet i USA i november/desember 2004 det kuleste med den er hva BMV.com (Bestmotoringvideo.com) opplyser er Bonus materiale på filmen :D "*[ BONUS ] KEIICHI DRIFTS A COP CAR !" sombrero Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg