PerryZaphire Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Siste natta mi på jobb nå på en uke :Dskal bli godt ja... men jeg tror ferien min blir litt anderledes enn de aller fleste sin hehe.... jeg reiser ifra høyfjellet (dombås) og ned til lavlandet :P (gjøvik) Så folkens... ha en god påske og kjør forsiktig! husk også at Natt til søndag skal vi gå inn for SOMMERTID!!! Lite bra :D lys i enden av tunellen :D Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Hehe, joda; God Påske. Men folkens, kan vi ikke heller si "God Snart Sommer?:P" Mye bedre og høre det vett, kjenne at asvalten blir tørr og god, sommerfelgene polleres og monteres;) så HÆRLE:P :rolleyes: Men anyway, GOD PÅSKE! chicken Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leeny Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 God påske! :D Siter '92 Honda Civic LSi x '86 VW Golf 2 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bundyg60 Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 ja godt nytt år alle sammen!! :titties: Siter har du lyst har du lov!! uten bil :( s3 2000 mod solgt golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT! golf 1 16v solgt 1997 og en riskoker... :( HØGGES!! golf rally prosjekt solgt :scared Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 god påske ja;) håper påskeharen kommer m mye stasj at dere da;) isteden for godis:P Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg