eiriklh Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Hei, jeg tenkte på å ta inn en g40 fra tyskland og sette over motor gir osv på poloen min. Altså ikke betale avgiftene på den poloen jeg tar inn, heler ikke moms, pøver å få selger til å skrive kvitering på 6000kr eller noe slik at jeg slipper moms. (man kan ha med seg varer for 6000kr uten å betale mons når man kommer fra utlandet kan man ikke?). For så å omregistrere min polo til g40. Spørs om det går da siden jeg ikke har cupe`. Det jeg lurte på var om det er noen spesielle feller, vet at g-laderen Kan være et svakt punkt, hvordan ser man om denne er "sliten"? Gjør det noe om bilen har godt f.eks mellom 150 og 200 tusen kilometer, eller er den ferdig da? Hvis jeg kjøper en blir det vel ikke før til sommeren, men greit å begynne å se på det nå. Siter VW Caddy, bruksprosjekt. (1,8l motor og 5 trisnskasse Ønskes) crosscart 180ccm *hjemmebygget* Vw boble SELGES I DELER vw polo 92` TRENGER VENSTRE FORSKJERM Croscart med gsxr 750 motor 140hp under konstruksjon Transit 1979 russebil SELGES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Hei, jeg tenkte på å ta inn en g40 fra tyskland og sette over motor gir osv på poloen min. Altså ikke betale avgiftene på den poloen jeg tar inn, heler ikke moms, pøver å få selger til å skrive kvitering på 6000kr eller noe slik at jeg slipper moms. (man kan ha med seg varer for 6000kr uten å betale mons når man kommer fra utlandet kan man ikke?). For så å omregistrere min polo til g40. Spørs om det går da siden jeg ikke har cupe`.Det jeg lurte på var om det er noen spesielle feller, vet at g-laderen Kan være et svakt punkt, hvordan ser man om denne er "sliten"? Gjør det noe om bilen har godt f.eks mellom 150 og 200 tusen kilometer, eller er den ferdig da? Hvis jeg kjøper en blir det vel ikke før til sommeren, men greit å begynne å se på det nå. ...TROR det er opp til 10.000kr du kan ha med.. men er ikke sikker. gjør ikke noe om det ikke er coupe du har. når jeg henta min hadde den rulla 150k ca. jeg har ikke hatt noe trøbbel med min. har vel mye med åssen behandling g-laderen har fått. forhøre deg om den har vært overhalt og slikt f.eks Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriklh Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 hvor mye ga du for din i tyskland? (med fore for å banne i kirka) Er vel mulig å bygge om til turbo også :) hvis gladeren kødder. så en her på forumet som hadde gjort det, men er vel litt mye jobb kanskje... noen som vet om noen andre vanlige feil? Siter VW Caddy, bruksprosjekt. (1,8l motor og 5 trisnskasse Ønskes) crosscart 180ccm *hjemmebygget* Vw boble SELGES I DELER vw polo 92` TRENGER VENSTRE FORSKJERM Croscart med gsxr 750 motor 140hp under konstruksjon Transit 1979 russebil SELGES Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 hvor mye ga du for din i tyskland?(med fore for å banne i kirka) Er vel mulig å bygge om til turbo også :) hvis gladeren kødder. så en her på forumet som hadde gjort det, men er vel litt mye jobb kanskje... noen som vet om noen andre vanlige feil? var vel ca 3000 euro :) ..for 1 år siden i dag faktisk :D Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg