Gå til innhold

Jeg ble flau..

Ranger emnet


Kjetilr

Anbefalte innlegg

Husker jeg hadde et klistremerke av et sørstatsflagg klistra på tanken på tempo corvetten min, da var det en som spurte om jeg var nazist...

 

men et sørstatsflagg symboliserer ingenting med rasisme.. men det har blitt misbrukt av mange amerikanske nazister som har brukt dette.. det symboliserer opprør og de sørlige statene i USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg hadde et klistremerke av et sørstatsflagg klistra på tanken på tempo corvetten min, da var det en som spurte om jeg var nazist...

 

men et sørstatsflagg symboliserer ingenting med rasisme.. men det har blitt misbrukt av mange amerikanske nazister som har brukt dette.. det symboliserer opprør og de sørlige statene i USA

 

Hakekorset eller svastikaen er jo egentlig et solkors og da, men man forbinder det jo mest med nazismen for å si det på den måten..

 

Samme greia med sørstatsflagget egentlig.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakekorset eller svastikaen er jo egentlig et solkors og da, men man forbinder det jo mest med nazismen for å si det på den måten..

 

Samme greia med sørstatsflagget egentlig.

 

blir helt feil da... mange som bruker sørstatsflagget; rockabillyer, masse brukt i bilkulturer og mc miljøet

 

så det blir for dumt å sammenligne det med hakekorset og si at dem som bruker det er rasister.. Det er et symbol på opprør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så det blir for dumt å sammenligne det med hakekorset og si at dem som bruker det er rasister.. Det er et symbol på opprør

 

Er enig i at det er å dra det for langt å sammenligne med et hakekors.

Men poenget var at det er et symbol som har blitt misbrukt og sender gjerne feil signaler.

 

Men hver sin smak. :)

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo i seg selv mener jeg ikke er harry men det er eierne som i en del tilfeller er det og har en stil som det ikke er mye stil over for å si det sånn..

Volvojakke, caps og oljete dongribukser? :P

[X]1985 Audi 80/90 typ 81 (solgt)

[X]1989 VW Corrado G60 (solgt)

*1990 Ford Sierra 2.0i cl

[X]1986 Ford Sierra 2.0L (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår