Lasse_GT Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 shit ass! jeg må bare få montert sørstats flagg!! har bilen men mangler flagge sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Hvorfor skal man ha sørstatsflagg egentlig? Er det for å vise at man er rasist eller noe slikt? :rolleyes: Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Hvorfor skal man ha sørstatsflagg egentlig? Er det for å vise at man er rasist eller noe slikt? :rolleyes: Virker som det er bare for å gjøre det hele enda litt mer harry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lothar Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Er Volvo i seg selv så harry? Siden du sier "gjøre det enda mer harry"? Siter [X]1985 Audi 80/90 typ 81 (solgt) [X]1989 VW Corrado G60 (solgt) *1990 Ford Sierra 2.0i cl [X]1986 Ford Sierra 2.0L (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Husker jeg hadde et klistremerke av et sørstatsflagg klistra på tanken på tempo corvetten min, da var det en som spurte om jeg var nazist... men et sørstatsflagg symboliserer ingenting med rasisme.. men det har blitt misbrukt av mange amerikanske nazister som har brukt dette.. det symboliserer opprør og de sørlige statene i USA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Husker jeg hadde et klistremerke av et sørstatsflagg klistra på tanken på tempo corvetten min, da var det en som spurte om jeg var nazist... men et sørstatsflagg symboliserer ingenting med rasisme.. men det har blitt misbrukt av mange amerikanske nazister som har brukt dette.. det symboliserer opprør og de sørlige statene i USA Hakekorset eller svastikaen er jo egentlig et solkors og da, men man forbinder det jo mest med nazismen for å si det på den måten.. Samme greia med sørstatsflagget egentlig. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Er Volvo i seg selv så harry? Siden du sier "gjøre det enda mer harry"? ja ............... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Hakekorset eller svastikaen er jo egentlig et solkors og da, men man forbinder det jo mest med nazismen for å si det på den måten.. Samme greia med sørstatsflagget egentlig. blir helt feil da... mange som bruker sørstatsflagget; rockabillyer, masse brukt i bilkulturer og mc miljøet så det blir for dumt å sammenligne det med hakekorset og si at dem som bruker det er rasister.. Det er et symbol på opprør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Er Volvo i seg selv så harry? Siden du sier "gjøre det enda mer harry"? Volvo i seg selv mener jeg ikke er harry men det er eierne som i en del tilfeller er det og har en stil som det ikke er mye stil over for å si det sånn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 så det blir for dumt å sammenligne det med hakekorset og si at dem som bruker det er rasister.. Det er et symbol på opprør Er enig i at det er å dra det for langt å sammenligne med et hakekors. Men poenget var at det er et symbol som har blitt misbrukt og sender gjerne feil signaler. Men hver sin smak. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lothar Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Volvo i seg selv mener jeg ikke er harry men det er eierne som i en del tilfeller er det og har en stil som det ikke er mye stil over for å si det sånn.. Volvojakke, caps og oljete dongribukser? :P Siter [X]1985 Audi 80/90 typ 81 (solgt) [X]1989 VW Corrado G60 (solgt) *1990 Ford Sierra 2.0i cl [X]1986 Ford Sierra 2.0L (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Volvojakke, caps og oljete dongribukser? :P Hehe...nei folk må få ha den stilen de vil men enkelte ganger kan det bli litt for mye av det gode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg