AndySix Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Da har jeg endelig fått ferdig filmen som har ligget som en tung byrde over mine skuldre og som har økt i vekt for hver regnskyll over Bergen by siden opptakene ble gjort (og det er ikke rent lite!!!). Men selv om de fleste har kommet så langt i sine liv at dette arrangementet til og med er helt glemt, så har jeg nå altså brukt en pen posjon av min fritid i påsken til å klippe ferdig dette. Jeg har hatt to timer med råfilm som er klippet ned til under 10 minutter ferdig film. Klippingen er gjort ganske anderledes enn jeg pleier for å teste hvordan det funker. Det er ikke lov å klage på musikken! Men klippingen syntes jeg funker i og med at det er mye action og de snaue 10 minuttene filmen varer syntes å bli slukt opp. De fleste høydepunktene samlet på et brett, altså! Filmens varighet: 9 minutter 22 sekunder Format: DivX 5.1 Størrelse: 65.7MB Høyreklikk denne lenken og velg "lagre mål som..." Enjoy! Jeg kan forøvrig også melde at med dette er alt matriale klart for Andycam DVD #4. Satser på å ha releaseparty i evo.no teltet på Bilexpoen som er neste helg! Men i første omgang vil det kun være begrenset tilgang. Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Utrolig bra ass, laster ned filmen nå og gleeeder meg til å se på audier:D Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Meget bra film sombrero Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Fin film dette :) Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 BRA! Var på tide med en Audi-film igjen ja! Lenge siden jeg har sett noen VACN filmer vettu ;) Dette kommer nok til å være en super film! thumpsup Hehe dette så kjent ut, noe av det samme som var på VW Audi klubb videoen? ;) Bra musikk forresten! Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Pent Profesjonellt Stilrent. Du har en stabil filming som gir et bra førsteintrykk og det førsteintrykket blir sittende gjennom filmen. Selvfølgelig er det "lite fet action" på banen, men det har ikke du noe ansvar for, og jo det var mye tøffe og spesielle biler på banen som gjorde det interessangt nok. :) Musikken er en slags halvrolig/halvstressende trance.. Fungerer sånn delvis til din meeeget rolige avslappede og avbalanserte klipping og editering. :) Virker som du hadde litt for mye materiale å arbeide med da biler hopper inn og ut av regnskurer, og du ser på en måte "masse" av en bil men du får aldri følelsen av at den klarer å komme seg rundt banen... Igjen, stabilt resultat, og jeg må inrømme at du er i blandt toppsjiktet blandt videoamatørene her på forumet. :) Mere - jatakk :P Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Fett, som alltid. sombrero Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg