Gå til innhold

Pre Season shakedown

Ranger emnet

Shakotan

Vil du møte opp på en pre season shakedown?  

35 stemmer

1. 1. Vil du møte opp på en pre season shakedown?

• Ja, selvsagt!
      20
    • Kanskje, dersom bilen blir ferdig i tide...
      13
    • Nei, venter til sesongen er i gang.
      2

Anbefalte innlegg

Hepp.

Hvordan er stemningen for en liten shakedown på Rudskogen før sesongen er over oss for fullt? Ikke noe store greier, kun en liten samling der man kan teste bilene og gjøre de siste justeringene før sommerens banetreff. Jeg har ikke bil selv for øyeblikket, og har derfor muligheten til å organisere litt ;)

Dersom det er interesse for det kan jeg også ta med meg noen kompiser med lang racingerfaring slik at dere kan få tips på kjøring og oppsett av bil.

Jeg ser for meg å gjøre noe i midten av april, altså om en tre ukers tid. Sannsynligvis på en ettermiddag, men dersom ikke prisen er avskrekkende er jeg åpen for en helg også. Kommer litt an på responsen egentlig...

Stem på pollen, og supplér gjerne med en kommentar i denne tråden dersom dere har forslag, synspunkter eller spørsmål.

Mvh

Fredrik Sørlie

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig fristende ut, bra tiltak. Ser gjerne at du får med noen racing kamerater av deg så man kan få litt mer ut av sporvalg og slikt, og at man kan prøve å kjøre litt effektivt. Kjedelig om det bare blir breisladd og oppsett kjøring i alle svinger, slik at de som vil kjøre effektivt blir liggende bak og stange. Greit å eventuelt sette av en bolk til driftetrening til de som vil det.

Har kjøpt meg en '95 Porsche 968 CS, så greit å få litt erfaring med denne før turen går til ACR i juni. Min gamle bil, Toyota MR2 MK3 med Trial og TRD bodykit, er forøvrig til salgs :-)

Jan-Erik Hansen

'95 Porsche 968 CS

'00 Toyota MR2 Roadster (Til salgs 199.000,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alltid gøy med banekjøring. Og får du med deg noen venner så har man muligheten til å få veldig mye ut av kjøringen. Er jo beste måten å kappe sekunder på det å ha med seg en som kan rettlede "idiotkjøringa"

Bra intiativ FSR

Mvh David Vingerhagen

Kjører en rød crx vt moddet med bremser og R dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 99% med. (Spørs på når det blir mtp jobbing)

blir det litt 'løst i snippen' uten så mye organisering eller?

Blir det med stort sett fornuftige folk, så trengs det jo ikke så mye mannskap egentlig. En starter og en flaggvakt er vel nok?

Jeg må kjøre en del runder for å bli kjent med den nye bilen, så dette er et bra tiltak! Jeg gleder meg som en unge til å kjøre bane igjen! :)

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider