Gå til innhold

Gul Bmw compact

Ranger emnet

Mds

Anbefalte innlegg

Så en Gul bmw compact som cruiset rundt i byen i stad, den hadde en delehvis diskre vinge og var full stylet, med 2 ende potter om jeg ikke så feil. Noen som har noen bilder? Den må ha stått inne i vinter fordi jeg har ikke sett den før nå? Kanskje den ikke er fra sandefjord?

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er fra Tønsberg den gule bilen dere snakker om =) Det er jeg som har kjøpt den =) Var i Sandefjord her om dagen pga har hytte der, så den bilen kommer du nok te å se mye i Sandefjord framover.

Jeg synes det er litt tøft med 4 stk blanke momo potter jeg ,men men.

Jeg trenger et sånt BMW merke te å ha på felgen min,pga noen har tatt det ene mitt. orginalt er 61 mm tror jeg ,men jeg har 59 mm. Så tar gladelig imot det hvis noen har =)

Hadde vært morro hvis det var mere motor ,men kan ikke få både i pose og sekk vettu =)

André

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den hadde en delehvis diskre vinge

Øhh.. var ikke så veldig diskre etter det bildet forteller spør du meg! :rolleyes: hehe, men du spurte ikke meg heller så nå holder jeg kjeft! :D

Ugly is in!

- 09 Scirocco, 82 Golf C

x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6

VWAUDI-Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhh.. var ikke så veldig diskre etter det bildet forteller spør du meg! :rolleyes: hehe, men du spurte ikke meg heller så nå holder jeg kjeft! :D

Viktig med en delehvis diskret vinge vettu =) hehe. Jeg har hatt Ascona B,Sierra Sedan og en Pajero (den er te salgs sånn by the way) så jeg ble kjempe glad når jeg fikk meg en styla bmw. Selvom motoren ikke er stor, så går den jo mer en fort nok vettu =) også tar den seg best ut når man cruiser med den ,synes jeg =) :)

André

Lenke til kommentar
Del på andre sider