Gå til innhold

Gåen bensinpumpe ?

Ranger emnet

kimoajajaj

Anbefalte innlegg

Fikk deler til bilen min i går, bla. den meget omtalte bensinpumpen i tanken!

Jeg fikk en VDO pumpe, det burde vell være go sort.

Pumpen var jo bare en rund liten sak, er ingen feste mekanisme på den , så jeg regner med at dette er en kurant sak og skifte:)

Angående de (DEN) klemma som vistnok blir å gå sund, kan jeg bruke en vanlige slangeklemme til slangen, det burde jo ikke ha noen beydninger, så lenge slangen holdes på plass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gikk jo lett som en lek og bytte pumpa !:)

Jeg hadde misforstått litt, men jeg hadde nye akkurat passende slange klemmer liggende, som jeg satte på det lokket hvor slangene går inn... ble superb. Eneste som forbauset meg litt, var at det var fullt av støv-sand rundt denne "korken" som man skrudde opp, jeg måtte frem med støvsuger og vaskeklut for og fjerne dette, før jeg skrudde opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by remster

pumpa til ivers er jo utpult. pumpa i tanken på en golf er jo noe helt anna.

ikke rart pumpa til ivers går sånn som han kjører den bilen.

Tro meg, jeg kjører bilen min det dobbelte av det ivers gjør, kanke akkurat se at jeg havarerer noe som helst på min?

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en pumpe er en pumpe, er det jeg vil fram til. om den sitter i en vag eller en ford eller hva du vil ha den i.

Pointet er at eldre pumper ryker. se bare cosworth pumpene. de bråker og ryker jo som bare det.

ikke noe bedre akkurat det. og når den har snurra og gått siden 89 hva kan man forvente? 14 år er rimelig bra må nå jeg si.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

Tro meg, jeg kjører bilen min det dobbelte av det ivers gjør, kanke akkurat se at jeg havarerer noe som helst på min?

Siden ford går som dass på hjul så er det vanskelig å ødelegge noe uten å gjøre det med hensikt. EOD.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...