Gå til innhold

Tikkelyder fra motor? :\


skyfish

Anbefalte innlegg

beste måten er å rett og slett ta ut kammen å kikke på den om du ser at den er slitt.

 

men skal være enig i at det var tilig å begynne å tikke på 120000, men har stor tro på at kam å løftere er gått/på vei til å gå, da dette er en svakhet på disse maskiner.

 

men jeg vil andbefale å bytte både kam å løftere når du bytter, da er du sikker på at du ikke setter inn noen løftere som er litt slitt, som klarer å slite ut kammen din igjen.

 

hvist en skal bytte både kam å løftere, så er det bare å kjøre til motoren ikke går fremover lengre, for det skjer ikke no verre enn at kammen blir rund å det går hull på løfterene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, høres ikke dumt ut. Saken er den at økonomien ikke akkurat er på topp, og at jeg ikke egentlig har tenkt å bruke spesielt med penger på denne bilen, men vet du hva prisen blir på ventilløftere?

Kan jeg kjøpe hos mekonomen/bilextra, eller bør jeg gå til ford?

Subaru Legacy 2002 2.0 GL

 

Peugeot Partner HDI (Arbeisbil)

x Mazda 626 1991 2.2i GLX

x Ford Escort CL 1987 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår