nnnneh Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 skal erstatte de gamle beige gulvteppene mine med noen sorte nå.. siden teppene som skal inn i bilen er fra 1978 er dem følgelig ikke helt støvfrie. er "rene" men.. alle som har prøvd å støvsuge teppene i en 240 veit jo at det aldri blir slutt på støvet! prøvte å høytrykksvaske de gamle teppene mine, uten at det så ut til å komme mindre sand ut av teppene.. samt at vannet ble stadig like skittent.. angry hvordan kan jeg enklest få vaska teppene? vaskemasin?.. også hørt snakk om å vaske dem med høytrykkssteamer.. kanskje dem på volvo kan forklare meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 eg brukte høytrykk med varme...50 - 60 grader... har du for varmt so vil trekka bli ødelagt...men heng dei på en vegg å vask med såpe...helst beregna for teppe rens osv...eg brukte avfetting og golvteppet er beige frå før og blei veldi bra etter på i forhold til korleis det såg ut før eg begynte :rolleyes: Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 skal erstatte de gamle beige gulvteppene mine med noen sorte nå.. siden teppene som skal inn i bilen er fra 1978 er dem følgelig ikke helt støvfrie. er "rene" men.. alle som har prøvd å støvsuge teppene i en 240 veit jo at det aldri blir slutt på støvet! prøvte å høytrykksvaske de gamle teppene mine, uten at det så ut til å komme mindre sand ut av teppene.. samt at vannet ble stadig like skittent.. angry hvordan kan jeg enklest få vaska teppene? vaskemasin?.. også hørt snakk om å vaske dem med høytrykkssteamer.. kanskje dem på volvo kan forklare meg... Spør MOR DI! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Spør MOR DI! hehe.. dagens :D (nei.. dette involverer bil, da er hu ekskludert :p) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Jeg tok mine ned til shell og sprøyta avfetting på de...lot det gå 10-15 min å så spyla jeg av...blei bra...reine å fine. Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Jeg tok mine ned til shell og sprøyta avfetting på de...lot det gå 10-15 min å så spyla jeg av...blei bra...reine å fine. reine ja.. men dei e no sikkert fortsatt fulle i grus nedi stoffet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 reine ja.. men dei e no sikkert fortsatt fulle i grus nedi stoffet... ikke no grus her.... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 såping...,høytrykk,,, tørke en god stund.,, så blåsepistol en god stund med teppet hengede på en vegg så sand ikke drysser ned i teppet igen ble bra husk hørselværen og tynn spiss på blåsepistol samt kompressor type stor sombrero eneste måten jeg fikk ut 99% av den &£#%&=faens sanda ut av teppene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 kompressor på rundt 20kW og lufttank på ca 4kubbikk skulle vel holde? sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 også nytter det ikke å stå å blåse 10cm fra teppet må ha spissen helt inntil å vrikke sombrero er det mye sand er det rene sandblåsinga sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg