Volvo240Turbo Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Går det og få tak i et "ferdig" bur til 240 4 dørs der du kan beholde baksetene? Sånn at man kan kjøre pirat selom man har bur?? :D Martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Går det og få tak i et "ferdig" bur til 240 4 dørs der du kan beholde baksetene? Sånn at man kan kjøre pirat selom man har bur?? :D Martin har ikke sett noe å få kjøpt, men du sveiser jo et selv? du måtte jo uansett sveiset om du ikke skulle hat me baksetene;) hmm hadde ikke han fra "rindal?" svarte 242 me T5 twin turbo som var i bilsport bur me bakseter dah??? Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240Turbo Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Sveise er ikke noe stress, men kan man bare bestille deler fra pedersen racing! Er det ikke sånn at han kan lage nesten et komplett bur på best a? Hvilket nummer er den bilen med i a? Martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Kjøp et Volvo orginal bur.Da kan du mikse litt selv.Går bra og beholde baksetet da. Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Går det og få tak i et "ferdig" bur til 240 4 dørs der du kan beholde baksetene? Sånn at man kan kjøre pirat selom man har bur?? :D Martin hehe.. fyfy :p tror jeg hadde litt mangen inne i bilen til fatter'n i natt.. for da vi hadde sluppet av 4stk hadde jeg fortsatt full bil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 har ikke sett noe å få kjøpt, men du sveiser jo et selv? du måtte jo uansett sveiset om du ikke skulle hat me baksetene;) hmm hadde ikke han fra "rindal?" svarte 242 me T5 twin turbo som var i bilsport bur me bakseter dah??? *kremt* 960 rekkesekser... riktignok med twinturbo :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 *kremt* 960 rekkesekser... riktignok med twinturbo :D jaok da, år å dag siden jeg har sett på den bilen:P Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240Turbo Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Men så det er ikke noe stress og bygge om et sånt bur? Sånn ca pris da? Martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 hehe.. fyfy :p tror jeg hadde litt mangen inne i bilen til fatter'n i natt.. for da vi hadde sluppet av 4stk hadde jeg fortsatt full bil :D Da snakker man overlast..! hehe... :D Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Da snakker man overlast..! hehe... :D ja.. tre i bagasjerommet og fire i baksetet.. hadde vert plass til flere sånn rent fysisk. men du verden hvor elendige kjøreegenskaper det blir på en renault laguna stv. når den er fullastet. ligger ikke på veien, vinglete og fæl.. og de illsinte 90 hestene er det faen meg ikke mye hjelp i lenger ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240Turbo Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 KJøp deg kasse bil. En kamerat av meg hadde 8 stykker baki en partner pluss han og en til foran. Først da man kan begynne og tjene penger på pirat. :rolleyes: Men er det noe stress og bygge om buret slik at man får plass i baksete?? Martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Vi tok en fin tur i går:P seks store kara inni en 2 dørs pajero uten baksete og 2 stk som stod på støtfangeren bak:P alle ville bli med å køyre Offroad:P Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240Turbo Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Hehe... Det er sånn det skal være, ble det noe offroad kjøring a?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg