LeifPer Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 fetteren min har en sierra 2l som han har lyst å bygge om til is. Etter litt leting fant vi en som hadde det vi var på jakt etter. her fikk vi følgende deler: tank, topp med manifoilder, ledningsnett og styre-enhet og bensinpumpe. dette skulle vi få for 35oo kr, men jeg har en tro om at vi klarer å prute det ned i 3000kr. Er dette dyrt? Er det forresten noe mer vi trenger for å bygge om til is? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 det syns jg var dyrt, har sett flere ganger på autodb og andre bilblader at is motor og gir med led.nett selges for rundt 2500!!! men det er opp til deg\dere da. mvh thorbis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 fetteren min har en sierra 2l som han har lyst å bygge om til is. Etter litt leting fant vi en som hadde det vi var på jakt etter. her fikk vi følgende deler: tank, topp med manifoilder, ledningsnett og styre-enhet og bensinpumpe. dette skulle vi få for 35oo kr, men jeg har en tro om at vi klarer å prute det ned i 3000kr. Er dette dyrt? Er det forresten noe mer vi trenger for å bygge om til is? Alt kommer ann på hvilken stand delene er i, men er delene fine og hele(ikke slakke i ventilstyringer, tette ventiltetninger osv), funker pumpa som den skal...Hvis alt ser ut til at det er som det skal så er vell 3000 en grei pris vil jeg tro. Mvh. Kim Henriksen Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vecon Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Jeg hadde mitt gå for en 1000 lapp , topp , bare renn topp , trenger ny kam , tetninger , og alt , inn sugg , eksos manifoild , bensin pumpe , styre enhet , vet ikke ossen stand , det plukket av for at bilen ble hoggd ! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Kompis kjøpte bra is-motor med sprut og ledningsnett for 500, men billig mot å kjøpe delene løse, er vel noe kobling da. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg