Gå til innhold

Godkjent "effektanlegg" ?

Ranger emnet

VeGGiz

Anbefalte innlegg

Eg hadde sjekka om det var hull i greinrøyra før eg hadde bytta dei, og spesielt siden det virker som om du ikkje vil kaste ut penger uten at det er nødvendig. Det er jo litt dumt å bruke 2-3000 på greinrøyr som du kunne hatt brukt for andre plasser viss det ikkje er det som er ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Har enda ikke fikset hullet i grenrøret, pga av at pappa har vært bortreist. Men nå håper jeg det skal skjer i løpet av nærmeste fremtid..

Men, jeg har ikke funnet noe grenrør enda. Eneste er de spesiallaga som italieno gav link til, men jeg bruker ikke ~12k på noe sånt.

Det jeg lurte på var da: vet dere noen steder jeg kan få tak i grenrør til toledo? Har ringt mekonomen, og surfa litt rundt, men finner ikke ... :/

Lurte også på om kanskje grenrør til en Golf 8v 1.8 kunne passe? Det er vel så og si samme motor..?

R-line 19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir godkjent om utslippene og støynivået er under max-verdiene, og med original katalysator er du godt innenfor de grensene.

Noen steder hvor disse maxverdiene står oppgitt?? Jeg har satt på

"effekt bakpotte" , og bilen bråker nok i meste laget når man tråkker på, spørs om den hadde holdt i eu kontrollen.. Men fikk nå bort den orginale fiselyden da.. :)

The Edge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, virker som om de putter inn alt for mye innmat i pottene.

Men sjekk Bilmateriell i Porsgrunn, er jo ikke aaaalt for langt ifra deg.

De har montert nå effektanlegg på min andre bil nå. Er fornøyd med begge monteringene.

PRIS:

3500,- : Jetta med 2" rør fra grenrør og bak med to potter og DTM stuss ferdig montert. Tøff lyd!

4200,- : Passat med Kat. Var litt mer jobb å montere og bøyer og fikk spesialaget 2x3" enderør. Eller var det 2" heleveien med 2 potter.

De er billige og gjør jobben på ca 2 - 3 timer, så da kan du ta en tur på peppes med noen venner imens.

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supersprint har grenrør til Toledo 90hk. Ikke av de billigste, men sikkert bra.

Tror det er en del delte meninger om Supersprint, det er dyrt og en del mener at det bare er søppel, så vet ikke om det er noen erfaringer på det?

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supersprint har grenrør til Toledo 90hk. Ikke av de billigste, men sikkert bra.

Hvor kan jeg få tak i det da?

Tror kanskje kan huske å ha sett simmons til toledo og, men husker bare ikke hvor!!

Vet at supersprint er noe dyrt, så hadde håpet på å finne simmons eller lignende, men det ser tapt ut... Håper jeg kan bruke Golf grenrør, da blir det nok litt lettere.

R-line 19

Lenke til kommentar
Del på andre sider