safoll Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Har sett mange som legger til vedlegg i tråder, f.eks vedlagte bilder, også kommer en liste nedover med filnavn over bilder, og antall ganger de har blitt vist. Hvordan gjør man dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Vedlegg i tråder er det kun moderator eller en admin som kan gjøre. Ellers er dette disablet. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Enn hvis man hadde donert noen kroner til drift av forumet? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Ja, vi prøvde jo dette credits systemet på tidligere versjon av BF. Men tror ikke det var mest oppslutning. Men hvis det er større interesse for dette nå og hvis det er fremdeles gjennomførbart, er jeg positiv til dette igjen. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Vedlegg i tråder er det kun moderator eller en admin som kan gjøre. Ellers er dette disablet. Hvorfor? Jeg syns personling det er mye mer behagelig å se på en tråd som har vedlagte bilder, i stedet for at man må sitte og vente på bilder på 3-400 kb som man ikke har behov for å se engang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Hvorfor? Jeg syns personling det er mye mer behagelig å se på en tråd som har vedlagte bilder, i stedet for at man må sitte og vente på bilder på 3-400 kb som man ikke har behov for å se engang. Altså, de vedlagte bildene må du også vente på, så jeg tok ikke helt poenget ditt her. Forskjellen på å klistre inn et bilde her med funksjonen og et vedlegg, er at du med vedlegg laster opp bildet til BF sin server istedetfor. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg