Gå til innhold

Sølv VW Polo rundt 04modell med blåe dioder i parklysa observert i Rælingen

Ranger emnet

audifanatic

Anbefalte innlegg

Leiter etter eier av en sølv? VW polo rundt 04-03modell med blåe dioder i front lyktene som kjørte mellom ytre rælingen og lund i går sånn ca 8-9tiden på kvelden.

Kom med tips til hvem dette kan være da denne personen gjorde noe dumt på Lørdagskvelden! angry

Allt av tips er behjelpelig.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leiter etter eier av en sølv? VW polo rundt 04-03modell med blåe dioder i front lyktene som kjørte mellom ytre rælingen og lund i går sånn ca 8-9tiden på kvelden.

Kom med tips til hvem dette kan være da denne personen gjorde noe dumt på Lørdagskvelden! angry

Allt av tips er behjelpelig.

Definer dumt? hehe.. Nysgjerrig vett..:)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte Politiet og beskyldte meg for å være full bak rattet, bare fordi bilen min sporer litt! notin

Hvis han ringte å beskyldte deg for noe hos politiet, må jo han vanligvis oppgi personalia..

Hvis du da har pratet med politien etterpå, så har du jo rett til å vite hvem som beskylder deg for dette...

Hvis du ikke har hørt noe fra politiet, eller noe sånnt er det jo bare å drite i..

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ringte å beskyldte deg for noe hos politiet, må jo han vanligvis oppgi personalia..

Hvis du da har pratet med politien etterpå, så har du jo rett til å vite hvem som beskylder deg for dette...

Hvis du ikke har hørt noe fra politiet, eller noe sånnt er det jo bare å drite i..

De nektet å oppgi personalia til han som ringte, jeg er ute etter å få tak i kødden som gjorde dette for å få vite hva som egentlig hvar meningen med dette og om det egentlig var han som var drita. så i alle fall slik ut på kjøringen hans fordi det klarte han ikke. vimsa og styra, han klarte jo heller ikke å holde jevn fart. :knob:

Men men. jeg finner ut hvem dette var før eller siden. er bare snakk om tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det så nøye da?

han gjorde bare en borgers plikt i å melde fra om noe han trodde var fyllekjøring.

bedre å melde fra en gang for mye enn en gang for lite.

tror neppe du tok noe særlig skade av å bli stoppet en ekstra gang:)

Hva han forbinder med fylle kjøring eller ei kan nok ikke duskuteres her. da jeg helt klart å tydelig fikk noen sporingsforsøk fra dekka. men det som kan diskuteres er hvordan kvelden endte for meg!

Du har nok ikke engang bil lappen så jeg veit ikke om jeg egentlig har noen grunn til å fortelle deg dette, men de nektet meg tilslutt å kjøre bilen den kvelden og ville prøve å ta skiltene mine fordi jeg hadde på sommerdekk. Veit ikke hva du liker, men jeg liker ikke at en eller annen dritt unge som faen ikke kan kjøre bil selv, skal kunne ringe inn og tipse politiet om tullball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider