Gå til innhold

Nissan 200sx s14a - Statoil, Furuset

Ranger emnet

Tee-Zee

Anbefalte innlegg

Var innom statoil på Furuset i går, rundt kl. 15.00.

Da så jeg en dødsfet s14a som sto ved pumpene.

Den var svart, med svære, 18-19" felger, svær IC og vinge.

Felgene var litt spesielle. De var vel 5 armede, hvor "armene" og midten av felgen var gullfarget, mens kanten var i sølv.

Noen som vet noe specs på denne?

fotoklubben - member #4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvilken farge var det på bilen? Grønn? Lilla?

99% sikker på at den var svart.

Så den bare når jeg gikk forbi, tenkte jeg skulle se nøyere på den når jeg kom ut, men da hadde den dratt.

Forresten, så hadde den ikke skilt foran, ihvertfall ikke synlig. Kanskje i frontruta, men jeg så det ihvertfall ikke.

fotoklubben - member #4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en kammerat som eier den. Bilen er mørkelilla perlemor. Skiltet ligger i front ruta. Felgene er Volk Racing felger, husker ikke helt hva de heter. Bilen kommer til å stå utstillt på Motorsport messa 15-17 April, så da kan du kikke nærmer på den...

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en kammerat som eier den. Bilen er mørkelilla perlemor. Skiltet ligger i front ruta. Felgene er Volk Racing felger, husker ikke helt hva de heter. Bilen kommer til å stå utstillt på Motorsport messa 15-17 April, så da kan du kikke nærmer på den...

Ok, den så bare veldig svart ut der den sto. ;)

Du har ikke noen bilder og specs på den?

fotoklubben - member #4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er tråden!

dødsfet!!

duh..de som designet fronten, eler nermere bestemt skilt-plasseringen..har de vært drita?!?!? vet riktig nok ikke helt hvordag de er med kjenne-merking i italiaå..men de må jo faen tenke seg to sek om..! vet ikke helt hvos skjeivt skiltet er, men det er jo lovbestemt at skiltet skal stå "beint", både rett vinkel, og på midten av bilen.. men de tok seg heller en skarp en å ga faen de italienerene....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider