daggy Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Galanten er svært tungstartet for tiden, og ladelampa lyser nesten konstant. Det har den for øvrig gjort siden jeg kjøpte den. Mitsubishi sier det er feilsignal om gasspjeldsindikatoren; den svarte plastikdingsen på enden av insprøytninga som er koblet til gasspjeldet. Trodde jeg kunne ta en del fra en 2,0 motor (1991 Galant) eller Space Wagon 1,8 1992, men det funker ikke på min 1991 Galant 1,8. Har noen vært borti samme problemstilling? Noen som har en slik liggende? Når den først starter, er tomgangen borte i ca 30 sek, etter det grei (lav). Har også vært knotete på halvvarm motor, og kan nøkke litt en gang i blandt, som om den hadde et feilslag. Nye plugger og ledninger. Siter 64 Thunderbird ht 390/C4 99 V70 2,0 propan 92 Space Wagon 7s 1,8 + delebil x-66 Mustang ht 289/C4 2* 91 Galant Gli 2,4/1,8 rip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Høres for meg mere ut som temperatur-føler problem (lav /ikke-eksisterede tomgang), men.. Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggy Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Høres for meg mere ut som temperatur-føler problem (lav /ikke-eksisterede tomgang), men.. Jo, kan være enig i det, men det er bare de første sekundene tomgangen er problematisk. Skal inn til EU innen juni, så jeg setter den inn for kontroll nå, så får jeg en tilbakemelding fra Mitsubishi. Må bare få på eksosanlegget først. Forresten: Om det er noen som lurer på om det er lett å kappe hull i eksosrøret når en kapper boltene ved katalysatoren med vinkelsliper i dårlig lys er svaret ja.... Siter 64 Thunderbird ht 390/C4 99 V70 2,0 propan 92 Space Wagon 7s 1,8 + delebil x-66 Mustang ht 289/C4 2* 91 Galant Gli 2,4/1,8 rip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Å, yess... I dag har startmotoren min tatt helt kveld. Skal få den fikset på mandag. Er et verksted i nærområdet som overhaler startmotorer for ca en 1000 lapp og monterer brukt nyoppfikset til ca 2. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Å, yess... I dag har startmotoren min tatt helt kveld. Skal få den fikset på mandag. Er et verksted i nærområdet som overhaler startmotorer for ca en 1000 lapp og monterer brukt nyoppfikset til ca 2. Har jo en liggendes på den dele motoren min jeg da hvis det er av interesse. Burde vel passe på gti`n også? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Har jo en liggendes på den dele motoren min jeg da hvis det er av interesse. Burde vel passe på gti`n også? Gjør det fort og "gale" jeg. Vil helst bruke bilen NÅ. :) Fyren var syk i dag, men den er klar i morgen forhåpentligvis. Da kan jeg endelig få byttet til sommerlisser. :) Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg