FK_Bimmer Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 alle lister som ikke er M-lister er slik som ALLE andre E36 har. det er lister som ikke er like brede + de bygger mer "ut" jeg vill ha M-listene pga de ligger mer inntil bilen + de er bredere som sagt. jeg skal og lakkere alle lister i bilens farge! :) mye skal du ha for listene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 vet ikke hvor mye jeg skal ha for dem jeg.1000kr er vel ikke så gærnt? Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zombea Skrevet Mars 15, 2022 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2022 Hei :) Har nettopp kjøpt en bmw e61 2004 525D bremse lyset under vingen lyser ikke får dette som feil i bilen noen som vet om de er lett og fikkse dette ?? får også opp en feilkode på at bremselysen ikke virker noe som de gjør da jeg bytta lyspærer i går :P de er kjøpt på biltema :P lurer på må de være orginal ærere eller kan de være fordi de bremsellyse som er under vingen som ikke fungerer at de er derfor jeg får opp feilkoden :p har ikke mulighet enda til og freilsøke bilen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 18, 2022 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2022 På 3/15/2022 den 3:23 PM, Zombea skrev: Hei :) Har nettopp kjøpt en bmw e61 2004 525D bremse lyset under vingen lyser ikke får dette som feil i bilen noen som vet om de er lett og fikkse dette ?? får også opp en feilkode på at bremselysen ikke virker noe som de gjør da jeg bytta lyspærer i går :P de er kjøpt på biltema :P lurer på må de være orginal ærere eller kan de være fordi de bremsellyse som er under vingen som ikke fungerer at de er derfor jeg får opp feilkoden :p har ikke mulighet enda til og freilsøke bilen :P Lag heller din egen tråd i stedet for å dra opp en som er 19 år!!! gammel. Så lenge du har kjøpt riktig pære, så skal det ikke være noe problem å bruke fra Biltema. Er ikke så mye annet å gjøre enn å fikse det midterste bremselyset ditt og se om feilen blir borte. Dette er ofte led og må byttes komplett. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg