OleVik Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Har forgjeves prøvd å få dette midtarmlene som jeg kjøpte fra en her på forumet til å passe. Det er helt utrolig dårlig tilpasset!? Noen som husker hvem som solgte disse? Har mistet infoen jeg hadde og tråden er borte. Er kin på en seriøs bruksanvisning eller pengene tilbake. Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Har forgjeves prøvd å få dette midtarmlene som jeg kjøpte fra en her på forumet til å passe. Det er helt utrolig dårlig tilpasset!? Noen som husker hvem som solgte disse? Har mistet infoen jeg hadde og tråden er borte. Er kin på en seriøs bruksanvisning eller pengene tilbake. Det var jeg som ordnet et fellesinnkjøp etter ønske i fra flere på forumet her! Send meg en mail! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leeny Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 samme her, passer ikke i det hele tatt rett og slett, med mindre du har recaro stoler da.... og det har jo alle! 800,- rett ut det :) sånn er livet Siter '92 Honda Civic LSi x '86 VW Golf 2 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Har prøvd å modifisere min men til ingen nytte. Er alt for trangt mellom setene! Har gitt opp hele greiene... :rolleyes: Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 hva mener dere med recaro?? Gti stoler eller slike recaro seter som kom i Editon one osv? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leeny Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 vet ikke helt egentlig, men K.A hadde visstnok prøvd disse midtkonsollene i en golf, men da var det recaro stoler i den, ikke org. tror jeg... Siter '92 Honda Civic LSi x '86 VW Golf 2 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 prøvde å få plassert den jeg og..den endte opp i søpla i fillerkutta og jæv%%# så det var vel heller bortkastet penger ja;) Siter Sjarmedes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 om ingenting annet så pynter den opp rommet mitt iallefall. Damen har brukt mere penger på mindre pene pynteting enn det jeg har. :) Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 flaks jeg ikke kjøpte en sånn en da.... er jo trangere med di orginale recaro setene, enn med di orginale gti stolene vel? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 flaks jeg ikke kjøpte en sånn en da.... er jo trangere med di orginale recaro setene, enn med di orginale gti stolene vel? Jeg har 3 til på hylla! Jâtte kul! doh Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 selger du de billig? :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 selger du de billig? :D Du får gi meg et bud !!!! :rolleyes: Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Teip den fast midt i sofaen så har man armlener på begge sider. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Teip den fast midt i sofaen så har man armlener på begge sider. K.A kan lage kinosal med de han har da;) Siter Sjarmedes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 hva er det som egentlig må tilpasses på dem da? hvor passer dem ikke? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg