Deprimera Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Halloen Jeg har en Nissan Primera SLX 1992 modell, er det noen her som vet om dette er forgasser eller injection? Siter Ride or die. or just die riding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Halloen Jeg har en Nissan Primera SLX 1992 modell, er det noen her som vet om dette er forgasser eller injection? Du har nok ikke en forgasser på din, primeraer har aldri blitt levert med forgasser. Men de første primeraene ble levert med noe som heter Singel point injection, dvs at på innsugmanifolden så sitter det en type forgasser av utseende men inni så er det en stor bensindyse som sprøyter bensin inn i manifolden før gasspjeldet. Mens de nyere primeraene fikk multi point injection som da er 4 dyser, en til hver sylinder. På de bilene er manifolden helt annerledes enn "forgasser" typene. Siden din bil er en 92mod så regner jeg med at du har en singelpoint. Er det en stor luftfilterboks over manifolden din så har jeg rett. På multipoint bilene så sitter luftfilterboksen rett bak batteriet. Håper dette hjalp deg litt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Skal være singlepoint i den ja. 115hk, hvis det er 2.0 hvertfall. Tror jeg da..mener å huske det var det på LX'n min. Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deprimera Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Dette var til stor hjelp, tusen takk skal dere ha for svarene. :titties: Siter Ride or die. or just die riding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 primeraer har aldri blitt levert med forgasser. Og du har jobbet på nissan..... Fy! 90 modell 1,6 har forgasser!! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Og du har jobbet på nissan..... Fy! 90 modell 1,6 har forgasser!! Ja ja greit da for faen angry .Glemte 1,6 litern. Men den går så dårlig at den har gått forbi meg i stillhet. Din forbanna kjekkas... Skaff deg turbo du :fingers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 chicken fight ;) Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg