B230ft Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 var ute å kjørte i kveld, i is'n..kjørte litt mot en 328Ci e 46.. begge bilene er HELT orginale, dvs 136 firesylindret vs. 192 sekssylindret. han med e46'n er ikke kjent for å være "vrang" for å si det sånn...! vi var to i bilen, de var 3.. hva tror dere om resultater?? det er snakk om opp til 150.. begge bilene er 100% orginale på alle områder!! jeg vil ikke si hvordan det gikk før jeg har fått noen tilbakemeldinger om hva dere egentlig tror/mener... kommer snart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Jeg vil tippe att du ikke ble hengende langt etter, men dette har like mye med sjåfører som biler å gjøre da, giringer, svinger osv. Kjørte min gamle E30 320i(129hk) mot en E36 320i24v(150hk) en gang. det var en ren aks test, med lang strekke, var liten forskjell, men min gikk ørlitegrann fortere, 2 stk i begge bilene... Siter Speed kills, drive japanese and live forever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Jo høyere hastigheten ble, jo mer dro E46n ifra. Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 tror også at 328en dro i fra når dere begynte komme opp i litt hastighet :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kay_morten Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 IS'en holdt nok greit følge, kan tro den dro ifra opp til 90 km/t? e30 is'ene er ganske spreke :fingers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Ja resultatet? :D Hva er egentlig forskjellen på e30 318 og 318is? Annet enn at is har 136 hk? Vurderer å kjøpe meg e30 318is selv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Kan også si det slik, holdt gått fylle med IS'en med en mondeo 2.0... :) Jeg satt på i 328ci'en.. Vi kjørte forbi IS'en på bryne da så det ut som den sto parkert, men da bomgiret di vist... JAHHHHHHH ;) Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 hehe tenkte dette ville komme på nette :rolleyes: Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_Bjelland Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Eg vill tro at 318 is en holle 328 ganske så bra opp t 100km`t men så drar 328 en godt i fra.. Litt greit og få me at 328 e automat gir og 318 e manuell gir.. Siter Bmw 320 Ci Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 riktig nok har vi manuell, å Ci'n automat, men alikevel, d er jo en bil med 10-11 år mer teknologi i ryggen! + en del kraftiggere motor!!? men når vi tråkka på, lå vi likt opp til 150, vi startet ikke stille. men når vi kom til 150, begynnte 328'n å sige forbi, å når vi kom til 160 lå den forran oss..å sånn "fly low" greier på skogs veier er det jo selvsagt at 328'n drar i fra oss! vi hadde jo BALLONGDEKK fra '90 som har lik profil som bredde! å dempere/fjører som heller ikke er helt stabilt lenger.. menmen..alt jeg ville få frem med denne posten, var at selv om is'n har mye mindre motor, å lavere "bmw-status", er det ikke akkurat en selvfølge at den ikke går litt den og...! å foresten, det med den mondeoen..få goa til å låne den en gang til, så er begge alene i bilene, så ser vi hvem som tar hvem..? -lunden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Det kommer helt an på sjåfør og om han er villig til å kjøre mot en. Det er ikke mye creds å gi på forbi en som ligger i 80 og ikke interessert å kappkjøre. Se forøvrig denne listen og hva en 318is har hamlet opp med http://www.trim-4-eldre.com/resultater/20040912/resultater.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 ja så d du seie e at en 318iS tar både M3 og 911!?!?!? må faen våre foddle de så satt me klokkå!!! å resten av innlegget d me om sjåføren va villig å trøkka på å sånn, selføgeli va an d...hadde jo ikkje hatt giddå t å legga dette her ut hvis d hadde vært en gammal mann me barnebarn i passasjer sete!men men..stå på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Julius har helt rett her. Sjåføren er for det meste avgjørende når det gjelder banekjøring. Hva kappkjøring rett frem angår, er det mindre forskjeller som spiller inn mellom sjåførene, men desto større forskjeller mellom bilene. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Du kan ikke mene at is'en skal gå bedre enn M3 og Porsche 911. når begge sjåførene går inn for å kjøre sitt beste.....og begge sjåførene er "amatører".... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Du kan ikke mene at is'en skal gå bedre enn M3 og Porsche 911. når begge sjåførene går inn for å kjøre sitt beste.....og begge sjåførene er "amatører".... I motorsport er det uttallige kriterier som spiller inn. Sjåførene har individuelle egenskaper. En sjåfør kan f.eks. kjenne banen bedre enn en annen med tanke på tangering/bremsespunkter, etc. Dessuten spiller dekk, understell og bremser større rolle rundt en bane enn faktisk motoren, så man skal ikke se seg helt blind på dette med effekt. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg