Gå til innhold

306 xsi 2,0L V.S 306 s16

Ranger emnet

golk killer

Anbefalte innlegg

Hei, sitter og leiter etter en ny bil no, noen som har prøvd en xsi? går de godt? sånn ca i forskjell te en s16?

hva annet er forskjell på de to bilene? intrør ect?

takker for svar.

vet off topic ikke e plassen til å spørre om dette men var så trist med liv på peugoet forumet!

mvh kidn!

Forskjellen er vel mye på motoren. 123 hk i xsi og 155 i S16 tror jeg.. S16 er jo litt vanskligere å få tak i enn XSI. Jeg hadde bare en 90hk og hadde senket den me gule koni. Det satt godt på veien og var morsomt å kjøre.

Forsikringa bestemmer kanskje litt på hva du skal kjøpe? Burde kanskje sjekke det før evt kjøp. Bare husk å sjekk girkassa nøye.. Ekke de mest holbare delene på 306.

Lykke til.

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er vel mye på motoren. 123 hk i xsi og 155 i S16 tror jeg.. S16 er jo litt vanskligere å få tak i enn XSI. Jeg hadde bare en 90hk og hadde senket den me gule koni. Det satt godt på veien og var morsomt å kjøre.

Forsikringa bestemmer kanskje litt på hva du skal kjøpe? Burde kanskje sjekke det før evt kjøp. Bare husk å sjekk girkassa nøye.. Ekke de mest holbare delene på 306.

Lykke til.

oki, trudde det kun var 125 i s16 jeg, men men:)

sjekket forsikring på meg e 21år, gjensidige kr 3832,- for delkasko, e ikke noe å si på det!

men som sagt har eg bare sett på de på nette ikke prøvekjørt enno, så vi får se hva jeg synes da!

noe annet en girkassene som er en svakhet på de bilene?

takk for svar!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki, trudde det kun var 125 i s16 jeg, men men:)

sjekket forsikring på meg e 21år, gjensidige kr 3832,- for delkasko, e ikke noe å si på det!

men som sagt har eg bare sett på de på nette ikke prøvekjørt enno, så vi får se hva jeg synes da!

noe annet en girkassene som er en svakhet på de bilene?

takk for svar!

Hmm.. det er jo det vanlige da.. oljelekkasje i motor osv.. som det er på alle andre biler.. vet ikke om noe mer som er spesielt til peugeot.

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider