Gå til innhold

Tuning av biler

Ranger emnet

EvenS

Anbefalte innlegg

http://bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=6572&highlight=vinter her får du vel vite en god del....

men i tillegg så kan jeg jo si at jeg pusser opp blen litt nå... var litt "gjemt" rust på 240'n..... teipa og lakka over :mad:

så nå er all rusten sveisa og sparkla, så nå skal allt bli behandla med tectyl (techtyl elle.no) så må det lakkest litt, da hiver jeg på skjørtene og front spoileren i samme slengen sånn at det blir i samme fargen som bilen :D

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HemiCuda

men i tillegg så kan jeg jo si at jeg pusser opp blen litt nå... var litt "gjemt" rust på 240'n.....

Tenkte jeg det ikke, ja. 240 er ikke en barsk 240 uten rust :D

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ThugstaRacing

Det er tydeligvis mange som holder på å tune og style opp biler her, lurte på om dere var interressert i å skrive litt om hva dere har gjort med bilen, og hva planene er...... osv. Post gjerne bilder!

hallo! kjøpte en org. golf2 cl i april (2002)

dette er gjort foreløbig:

40mm senking, RS2 fanger forran,Jetta frontseksjon med grillist,90mod bakfanger,DTM look potte (bare bakpotta,,litt for lyden sin skyld bare :) ), alt av lykter/blinklys er sotet,downforcer på 90 fangeren bak, 17" Laguna Racing felger på 205-40-17 pirelli dekker, bytta ut alt det blå CL intriøret med GTI seter og sorte tepper, momo pedaler,momo skulderputer, bytta brekk,dørpinner,speil justere og girkule..vel vel..det var vel det som er gjort :)

planer: Rieger skjørter, senke mer, momo ratt, div.lakkering av fangere osv, hvite instrumenter ++ :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bauer

Jeg så en gærning i et blad som skulle ha 120'000 for 240'n sin.. Da BØR du være entusiast!

En kompis av meg kjøpte en 240 til 70.000 for 5 mnd siden. Syns det var ille nok :D Dog var det en '93 modell da.

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cozzie

En kompis av meg kjøpte en 240 til 70.000 for 5 mnd siden. Syns det var ille nok :D Dog var det en '93 modell da.

foreldrene mine kjøpte en 93 Volvo 245GL for ca 68.000... jeg kjøpte min 85 244DL for 10.000.... årsmodellen teller litt :D

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider