primera_92 Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 hei. lurer på om det er noen som har prøvd å sette p11 fangere på en p10. hvis dette går så må vel dette se ganske bra ut. har en p10, men så har jeg fått en bakfanger og frontfanger til p11 på hånda og da lurer jeg på om dette går???????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 hei. lurer på om det er noen som har prøvd å sette p11 fangere på en p10. hvis dette går så må vel dette se ganske bra ut. har en p10, men så har jeg fått en bakfanger og frontfanger til p11 på hånda og da lurer jeg på om dette går???????? Alt går med litt ombygging... du får samenligne to biler... din og ein P11... viss ikkje så veit eg at det er folk på forumet som er ute etter P11 fanger... eg kunne tenke meg fronten! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Mener det var en eller anna som lurte på det før her også, og da var det noen som fant frem noen bilder av hvordan det ble seènes ut, og jeg syns ikke det ble noe særlig, stemte ikke helt overens med diverse linjer på bilen.. Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Jeg har laget en tråd om dette for en tid tilbake, men er vanskelig å finne den nå siden søkefunksjonen på forumet ikke er helt bra. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primera_92 Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 ok. nei jeg veit ikke jeg as. hadde hvert bra om noen hadde noen bilder av det da. vurderer oxo å putte på en almera fanger. en kar i tønsberg som hadde det før og det var sinsykt tøft. men jeg får prøve å se da:) men hvis det er noen som har de bildene hadde det hvert ypperlig å se de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 ok. nei jeg veit ikke jeg as. hadde hvert bra om noen hadde noen bilder av det da. vurderer oxo å putte på en almera fanger. en kar i tønsberg som hadde det før og det var sinsykt tøft. men jeg får prøve å se da:) men hvis det er noen som har de bildene hadde det hvert ypperlig å se de du har PM... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 vel, fangern blei ikke ferdig idag heller.. fikk en lys ide' ista. og prøver ut den nå.. håper bare det blir bra. hvis det gjør det så kommer du til og få en sinnsykt lav fanger.. he he. snakkasl... forresten, skal jeg tatovere fangeren med jaj eller? he he, kunne jo skjert ut noe greier feks.. Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 http://www.g20.net/forum/showthread.php?s=&threadid=33603 Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet April 10, 2005 Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 det der var hvertal ikke en org. front fanger... selv ikke til en p11.... Siter kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg