licorice84 Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 heisann! lurte på om noen veit om dette er originalvisker eller egen monovisker. den likner mistenkelig på en original? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Den så veldig original ut. Han har nok bare forlenga staget 10mm vil jeg tro. Edit: Hvordan det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 jo, for jeg tenkte som så at dersom det faktisk ER originalvisker, så kan jeg gjøre det samme:D skal titte litt på den neste gang kompisen min som eier den kommer... Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Det er jo strengt tatt en monovisker selv om det er brukt orginaldeler. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 "ok"... la meg legge ut pekepinn: det er teit å skrive "original monovisker" :D:D:D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 ...skal titte litt på den neste gang kompisen min som eier den kommer... Kunne du ikke bare spørre han og så er alle problemer ute av verden? :rolleyes: Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 hadde han visst det, hadde ikke jeg laget denne tråden.... :rolleyes: Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Det ser ut som om han har sveiset igjen hullene til orginal viskerene og laget et nytt hull som er mere sentrert enn de gamle. Så har han nok kjøpt et monovisker sett fra Bonrath og montert Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Hullet er ikke sveist igjen, hullet i senter er ikke flyttet og det der er ikke en Bonrath visker. Puss brilla dine! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 hehe, alle ser vel at det ikke er en bonrath :P hull til visker nr2 er vel bare "plugga" igjen på en eller annen måte, OG originalhullet visker'n sitter i, er faktisk ganske sentrert originalt :P Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 ganske skeivt skal jeg si deg... hele 25mm ! :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gti_16v Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Noen som vet hvilken lakkode det der er? Tror det er samme som er på min, og jeg har ikke koden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 skal høre med eier når han kommer hjem. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Her er en DIY guide! ikke verdens beste guide, men du skjønner tegninga :) Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 nydelig :D Nødvendig verktøy og utstyr: 10mm fastnøkkel vinkelsliper sveiseapparat 11m langt stykke med flattstål 11m syns jeg var litt skammelig langt da... :D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg