tor_s_sumstad Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 nydelig :D Nødvendig verktøy og utstyr: 10mm fastnøkkel vinkelsliper sveiseapparat 11m langt stykke med flattstål 11m syns jeg var litt skammelig langt da... :D Hehe... :) :) Er en liten skrivefeil som har lurt seg inn der ja :D Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Hullet er ikke sveist igjen, hullet i senter er ikke flyttet og det der er ikke en Bonrath visker. Puss brilla dine! djisis jeg har sett skjevt.. Men innrømmer at du har rett! men det kunne vert! notin Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosjekt G Spot Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Sånn fortalt med bilder Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 ah! nice. tipper noen skal lage seg sånn en vakker dag :D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 den viskeren så veldig ut som JOM viskeren (har en slik til salgs for den nette sum av 500 + frakt) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 sier du det? har du bilde av den? lemme see :D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 http://home.no.net/housey/golf/ har ingen bilder av den "umontert" Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 satan, den var søt! ble lysten, jeg... skal tenke på det ut dagen :D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg