slayer Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Har tenkt å legge asfalt/ oljegrus på den nye veien min, er det noen som har brukt noe av dette og kan anbefale eller komme med erfaringer? Hva er prisen pr kvadrat med asfalt/ oljegrus? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondain Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Ikke for å være ekkel ellernoe men hvorfor i helvete spør du om det på et bilforum på nettet? Ta kontakt med noen i bransjen så får du nok en pris.. Siter Nissan 200SX '90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Asfalt kjøpes stort sett i tonn.. Koster omtrent 3-4000kr pr tonn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Ikke for å være ekkel ellernoe men hvorfor i helvete spør du om det på et bilforum på nettet? Ta kontakt med noen i bransjen så får du nok en pris.. Tror du jeg gjør det altså? Det hadde jeg ikke tenkt på du.... Er vel litt vanskelig det siden det er påske, ja jeg vet det er hverdag i morra, men jeg tenkte at jeg kunne høre om noen visste ca pris her da vettu, gidder ikke å ringe å høre hvis det er drit dyrt for det har jeg ikke råd til.. Du syns spørsmålet mitt var teit å slenge ut på ett bilforum, men hva er det vi kjører på da? Vann? Syns vel heller det er teit å spørre om hva aldresgrensa på sprit i Sverige er som det ble spurt om i en ana tråd her. No offence. Overse neste tråd du syns er teit du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Asfalt kjøpes stort sett i tonn.. Koster omtrent 3-4000kr pr tonn Hm.. Er det noen måte man kan regne ut hvor mange tonn man trenger da? Sånn som f.eks hvor mange kvadratmeter pr tonn eller noe..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Nja, tja, er ikke helt sikker.. Regner med at det er ganske mange faktorer som spiller inn.. Kommer an på utstyret man bruker for å legge, fundamentering, osv.. Jeg brukte ca 1tonn for å lage en veistump på ca 5m, med omtent 1,5 bils bredde sist gang. Så har du hvertfall en ide.. Men noen gravegutter kan sikker svare mye bedre enn meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Ikke for å være ekkel ellernoe men hvorfor i helvete spør du om det på et bilforum på nettet? Ta kontakt med noen i bransjen så får du nok en pris.. Den som ikke spør får hvertfall ikke noe svar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Nja, tja, er ikke helt sikker.. Regner med at det er ganske mange faktorer som spiller inn.. Kommer an på utstyret man bruker for å legge, fundamentering, osv.. Jeg brukte ca 1tonn for å lage en veistump på ca 5m, med omtent 1,5 bils bredde sist gang. Så har du hvertfall en ide.. Men noen gravegutter kan sikker svare mye bedre enn meg.. Okay.. Ja da veit jeg jo litt mere.. :) Takker! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Okay.. Ja da veit jeg jo litt mere.. :) Takker! :) Er kanskje ikke til så mye hjelp, men hvis du vet om noe asfaltlegging i nærområdet kan det lønne seg å spørre gutta der om de kan gjøre det, slik at de slipper å kjøre utstyret ut to ganger liksom, blir billigere av slikt, tror vi sparte etpar tusenlapper bare på det:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Er kanskje ikke til så mye hjelp, men hvis du vet om noe asfaltlegging i nærområdet kan det lønne seg å spørre gutta der om de kan gjøre det, slik at de slipper å kjøre utstyret ut to ganger liksom, blir billigere av slikt, tror vi sparte etpar tusenlapper bare på det:) mvh oddi Her jeg bor er det bare lapping..med spade.. Ikke akkurat noen luksusveier akkurat.. Lurer på om jeg må bytte til RAV4 snart.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 det jeg har funnet av info på nettet er så enkelt som: http://www.asfalt.no gå på private.. Prisantydning for asfaltering av ca 100 m2 gårdsplass er ca kr 15.000,- mva inkludert, eventuelle underarbeider kommer i tillegg. dette er en webside, vet ikke hvordan lokasjonen din er iforhold.. men går du på gulesider.no og skriver inn asfalt og stedsnavnet ditt så burde du finne endel navn på firma som enten har webside, ellers så prøver du firmanavnet på google.no :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 det jeg har funnet av info på nettet er så enkelt som: http://www.asfalt.no gå på private.. Prisantydning for asfaltering av ca 100 m2 gårdsplass er ca kr 15.000,- mva inkludert, eventuelle underarbeider kommer i tillegg. dette er en webside, vet ikke hvordan lokasjonen din er iforhold.. men går du på gulesider.no og skriver inn asfalt og stedsnavnet ditt så burde du finne endel navn på firma som enten har webside, ellers så prøver du firmanavnet på google.no :) Takk for hjelpa, rart jeg ikke tenkte på http://www.asfalt.no doh :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafjohan Skrevet Oktober 5, 2017 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2017 På 28.3.2005 den 8:21 PM, slayer skrev: Synes svaret du fikk var uhøflig . Ikke for å være frekk men hvorfor i h...... oppfordrer folk til å være romslig og høflig Tror du jeg gjør det altså? Det hadde jeg ikke tenkt på du.... Er vel litt vanskelig det siden det er påske, ja jeg vet det er hverdag i morra, men jeg tenkte at jeg kunne høre om noen visste ca pris her da vettu, gidder ikke å ringe å høre hvis det er drit dyrt for det har jeg ikke råd til.. Du syns spørsmålet mitt var teit å slenge ut på ett bilforum, men hva er det vi kjører på da? Vann? Syns vel heller det er teit å spørre om hva aldresgrensa på sprit i Sverige er som det ble spurt om i en ana tråd her. No offence. Overse neste tråd du syns er teit du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg