Gå til innhold

Evinrude V6 225hk båtmotor.. Noen med peil?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Lyden på speedbåter som tilter motoren max opp slik at den får "rouster-tale" er faen meg helt rå...! Må ha meg ei litta speedbåt når jeg blir litt eldre ass...Cruise rundt på fjorden i 70 knop :)

kan trygt si jeg gleder meg ja!

Tilte v6`n litt så den skriker etter vann :D

Gleder meg stort til sjøsetting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... burde vel gå til nød... :rolleyes:

Her er et par bilder av båten jeg hadde for et par år siden, Hurricane 470 med 140 HK Mercury rekkesekser:

DSCF0010.jpg

DSCF0021.jpg

Morsom båt, men den var veldig glad i bensin... :)

solgte du denne til en i ulsteinvik?

98- Subaru Impreza GT

x - 95- Volvo 850 T5

x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v

x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi

x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usedvanlig tørst motor. Hadde den hatt trøkket til Suzuki 2,7 225 kunne den vært tilgitt, men syns den er dau og vanskelig å få til å fungere "riktig" på speedbåt. Aldri prøvd en med nosecone, men Evinuden gjorde knapt nok 60 knop (med riktig chopper propell) på en taipan 21. Det er det samme de gjør med xr2.. nonono

Edit: Dog en finfin motor for digre skjærgårdsjeeper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usedvanlig tørst motor. Hadde den hatt trøkket til Suzuki 2,7 225 kunne den vært tilgitt, men syns den er dau og vanskelig å få til å fungere "riktig" på speedbåt. Aldri prøvd en med nosecone, men Evinuden gjorde knapt nok 60 knop (med riktig chopper propell) på en taipan 21. Det er det samme de gjør med xr2.. nonono

Edit: Dog en finfin motor for digre skjærgårdsjeeper..

hehe.. godt mulig at den ikke går bra nok for deg om den ikke gjør over 60 knop. ;)

Men kan trygt si at dette funker mer enn bra nok for meg! :D

Gleder meg jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...