Gå til innhold

BMW E36 Grorud

Ranger emnet

AnDtHo

Anbefalte innlegg

Så en Svart, eller mørkfarga, BMW E36 med noe M styling og den enorme EVO (mitsu) vingen bakpå, samma som de selger på torshov bilrek, på Esson på grorud, oslo, i går, rakk ikke ta bilde.. Noen som vet noe om den bilen?

Tenkte jeg skulle innformere eier om at EVO (mitsu) styling ikke passer på tyske biler, og ihvertfall ikke hvis man bare har vingen.. :rolleyes:

Er denne vingen det er snakk om.. (lånte bildet i en annen post)

IMG_1081.jpg

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en E36 320i Coupé med Rieger Infinity bodykit. Eieren bor ca. 400 meter unna meg. Han sliter med fartsdumpene hvor han bor, har allerede knekt et par frontspoilere.

Du har ikke et bilde av den bilen? Jeg fikk ikke sett så nøye på den, men jeg syntes det så utsom den ikke hadde noe bodykit.. Så original ut, men det kan ha vært jeg som blingsa og.. :rolleyes:

Stor vinge hadde den ihvertfall.. hehe..

Edit: Kan ha vært infinity som du sier, tenkte ikke på at infinty er omtrent likt som m-tech styling.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være flere liknende biler. Den jeg kjenner til er svart og har Rieger GT frontspoiler, Rieger hekkskjørt, Rieger sideskjørt, M3-speil, rimelig senket understell, 2x3" doble eksostuter, og den store Evo-hekkvingen. I tillegg er det skinnseter og DVD-multimediasystem i bilen. Han hadde tidligere en F&F alu.vinge, men den ble byttet ut i fjor.

Turid Laila, Pondus og Jokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo være flere liknende biler. Den jeg kjenner til er svart og har Rieger GT frontspoiler, Rieger hekkskjørt, Rieger sideskjørt, M3-speil, rimelig senket understell, 2x3" doble eksostuter, og den store Evo-hekkvingen. I tillegg er det skinnseter og DVD-multimediasystem i bilen. Han hadde tidligere en F&F alu.vinge, men den ble byttet ut i fjor.

Hørtes ut som en fet bil, ikke sikker på om jeg er enig i vingevalget, men ellers fin..

Du får ikke tatt et bilde eller to av den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den bilen kjørte i lillestrøm og i går..... grønn bmw med den vinga.. og ikke no front.. :rolleyes:

Er nok fler som ikke har skjønt at det å bare ha vinge ikke er kult.. hehe.. Den jeg snakker om var svart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en fet bil, ikke sikker på om jeg er enig i vingevalget, men ellers fin..

Du får ikke tatt et bilde eller to av den da?

Jeg får ikke tatt noe bilde akkurat nå, men skal se om jeg kan få knipset et i løpet av uka :)

Han kunne gjerne spart seg for vingen, men det er jo kjipt å se klin like biler hele tiden også da ;)

Turid Laila, Pondus og Jokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke tatt noe bilde akkurat nå, men skal se om jeg kan få knipset et i løpet av uka :)

Han kunne gjerne spart seg for vingen, men det er jo kjipt å se klin like biler hele tiden også da ;)

Det finnes jo mange vinger jeg ville valgt før jeg tok F2F vinge på en BMW!! hehe.. Men smaken er som baken.. Finnes jo merc 190 og E36 med full shogunstyling og.. Ikke pent synes jeg, men utenom det vanlige ihvertfall.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel..no offence...skal ikke henge ut noen raser her..MEN..noen folk fra asia har fått sansen for bmw nå..hoho..morro å se..japsestyling...småååå potter..STORE vinger..og små felger..haha....ser bare sååå ekkelt ut..skal komme med bilder etter hvert som jeg ser de bilene..tro meg..dere kommer til å le dere ihjel...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det denne bilen du så?

BMWevo03.jpg

Mulig, jeg så den såvidt i speilet og kunne ikke la vær å legge merke til ostehøvelen bak.. hehe.. Fronten så original ut for meg, men som sagt det gikk fort.. Han svingte inn på esson og jeg kjørte videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://i3.photobucket.com/albums/y83/FHMotorsport/BMWevo03.jpg

notin

men den er ikke noe syn for øyet den som står uten for

sofienberg bil på ensjø eller ...

en styla e36 med samme vingen å masse annet plast....

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider