kisen Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 hei jeg vurderte å sette på senkesett på biln. vet dere hvor jeg kan bestille det fra? har jo ikke akkurat en sportsbil så trenger jo ikke det beste på markede akkurat:) men noe greit å rimeli hadde vært yppeli.. tips tas i mot med stor takk:) kristoffer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 http://www.astperformance.com jeg kjører 30mm senkesett fra Vogtland, samme stålet som eibach, og røde koni dempere, maks stivet opp. VELDIG stivt, men MEGET bra og behagelig når du kommer over 80 kmt! m'm SUPERFORNØYD!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 takker:) hva koster de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 neeh, betalte vel 5000 eller no for hele greia? :) husker ikke helt... ring dem og hør da vel :) Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 hehe:P 5000 e nåkk litt fårr mye:P skal kjøpe mere stereo åsså så har ikke råd t å bruke så sinnsykt.. menneh takk skal du ha.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 http://www.eiker.com/ dem har senke sett :) fjører hvertfall :) har ikke montert mitt enda... da eg venter til eg får bytta støtdempertårnet bak i samme slengen :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 takker:) æ ligger jo godt nu på veien:) kassa mi e jo rene sjørøver skutA:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 så ikke noe til mazda.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg