gragaasa Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Får en lukt av brent gummi/olje eller lignende når bilen kjøres hardt. Noen med god ide på hva det kan være?? (gti 8v digifant, med nylig skiftet toppakning) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Clutchen? Siden du har GTI så kan du jo holde et øye med oljetemperaturen på kjørekomputeren. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Kommer lukta inn i kabinen mens du kjører? Min lukter litt brent olje etter hardkjør spesielt i oppoverbakker. Tror det er normalt, iallefall om toppdekselpakninga ikke er helt tett (noe min ikke er). Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 hva er normal olje temp på gti?? hadde rundt 80/90 grader ved normal kjøring Ved skikkelig kjøring inn til damen på nattestid så stoppet den på 99 Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 hadde samme graia på min gti 8v..... var toppdeksel pakninga som ikke var helt tell... bytta, spylte av motoren, og alt vel etterpå:) Siter Sjarmedes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Clutchen? Siden du har GTI så kan du jo holde et øye med oljetemperaturen på kjørekomputeren. Nei, trur ikkje det, er ikkje helt den clutchlukta. Oljetempen er vel høg, men det har den alltid vært. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 hadde samme graia på min gti 8v..... var toppdeksel pakninga som ikke var helt tell... bytta, spylte av motoren, og alt vel etterpå:) når dere sier det så husker jeg at toppdekselpakninga ikkje var helt god, får vel skifte den og se hvordan det blir! Takk for pointers :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg