al3x Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Var ute og kjørte før i dag og så møtte jeg denne nydelige bilen uttafor Statoil på Kjeller *sikle på* :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Var ute og kjørte før i dag og så møtte jeg denne nydelige bilen uttafor Statoil på Kjeller *sikle på* :P Du la vel ikke merke til om reg-nr var BP 50160? Vanskelig å se på bildet! I såfall kjenner jeg den bilen... Godt:) Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Husker ikke det desverre, får det ikke frem på bildet heller. Mobil kamera vett :rolleyes: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Du la vel ikke merke til om reg-nr var BP 50###? Vanskelig å se på bildet! I såfall kjenner jeg den bilen... Godt:) Vet ikke om eier av bilen hadde satt pris på om du la ut skiltene hans på et offentlig forum.. Spes ikke på en sånn bil.. :rolleyes: Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Vet ikke om eier av bilen hadde satt pris på om du la ut skiltene hans på et offentlig forum.. Spes ikke på en sånn bil.. :rolleyes: Så jævlig fint for han da! Har han den bilen så får han tåle litt oppmerksomhet.. Ikke mange ferrari-eiere som bryr seg! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 ser ikke spesielt ut som en spider for meg ... EDIT: det ER IKKE en spider Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Stemmer at det ikke er det! tenkte ikke noe mer på det jeg.. Det er den bilen som ble testet i drive for et par år siden, og autofil har også hatt sine fingre på den! Vi hadde den litt som "demobil" på gamlejobben.. Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Ja, vet at det ikke er en spider, tenkte helt feil når jeg skrev topicen. Og jeg har ingen anelse om hvordan man forandrer den. Beklager. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg