Gå til innhold

Hva kan man gjøre med en vag 1.8 sugemotor?

Ranger emnet


Ideal

Anbefalte innlegg

Hva kan man gjøre med en vag 1.8 sugemotor?

Da mener jeg ikke turbokonvertering.

Tenker typ forgassere, kam, eksos, luftfilter.

Hva kan man få utav en sånn, hvis man VIL beholde suginga? :D

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel det meste det. Throttle bodies, kam, porting, høyere komp, balansering osv. Du skal jobbe hardt for å komme i nærheten av 100 hk pr liter. I en GIII er det jo ikke akkurat lett å få noe slik gjennom hos Biltilsynet

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, nå har ikke jeg golf 3 med sugemotor.

 

Er bare tanken man leker med her nå.

Jeg tenker hva kan man gjøre for "fornuftige" beløp..

Forgasser / kam / eksos / luftfilter?

 

Og hva ville all denne morroa koste?

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

I en GIII er det jo ikke akkurat lett å få noe slik gjennom hos Biltilsynet

 

Må man si noe til tviltilsynet da?

Må vel gå an å få ut sånn 130-150hk av en sånn sugemotor?

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ideal

 

Må man si noe til tviltilsynet da?

Må vel gå an å få ut sånn 130-150hk av en sånn sugemotor?

 

Du trenger jo ikke å si noe, men de er jo ikke blinde heller. Du kommer ikke gjennom EU kontroll med en forgasser på Golf III. Du kan jo alltids bruke throttle bodies (til 2,0L har dBilas et kit som funker med std elektronikk), grenrør og racing kat. Problemet er at det med en vassere kam gir dårligere utslipp. Det hadde vært lettere med 2,0L se her

 

http://www.sorg-motorsport.de/seite_3.htm

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ideal

 

Må man si noe til tviltilsynet da?

Må vel gå an å få ut sånn 130-150hk av en sånn sugemotor?

 

jeg har snakket litt med en kar som har kjørt en god del rallycross for en del år tilbake. han kjørte nsu med 1.8 vag med ca 190 sugggge Hk og det var vist helt rått å kjøre.han skal hjelpe meg med motor når jeg kommer så langt på mk1 prosjektet....SUGEMOTOR ER KONGE:D :D :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår