greenrallye Skrevet April 27, 2002 Rapporter Share Skrevet April 27, 2002 Sapphy: Hvor mye regner du med du har i gamle ford'en din? håres jo ut som du skal kjøre fra alt og alle når du kommer på bane. Kom til lørenskog, så får vi se hva gamle bilen din duger til... Pass deg for en blå/lilla Cosworth med hvite felger. Powered by V.S motor. Ps: det hjelper ikke å være stor i kjeften! ;) Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 27, 2002 Rapporter Share Skrevet April 27, 2002 Originally posted by greenrallye Sapphy: Hvor mye regner du med du har i gamle ford'en din? håres jo ut som du skal kjøre fra alt og alle når du kommer på bane. Kom til lørenskog, så får vi se hva gamle bilen din duger til... Pass deg for en blå/lilla Cosworth med hvite felger. Powered by V.S motor. Ps: det hjelper ikke å være stor i kjeften! ;) Tror du at du kan hooke meg opp med dissa når vi skal lage 'Norges råeste gatebiler' videon vår? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet April 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2002 Det går nok bra.. er inn i miljø jeg. ;) he he.. Skal jeg legge ut noen filmklipp av bilen hans? Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 27, 2002 Rapporter Share Skrevet April 27, 2002 Originally posted by greenrallye Skal jeg legge ut noen filmklipp av bilen hans? Ja! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 28, 2002 Rapporter Share Skrevet April 28, 2002 Originally posted by greenrallye Det går nok bra.. er inn i miljø jeg. ;) he he.. Skal jeg legge ut noen filmklipp av bilen hans? ja gjerne! om det ikke går kan du sende de på mail på marius@bilforumet.net Mvh Marius :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 28, 2002 Rapporter Share Skrevet April 28, 2002 Originally posted by greenrallye Det går nok bra.. er inn i miljø jeg. ;) he he.. Skal jeg legge ut noen filmklipp av bilen hans? Har du noen spesifikasjoner på bilen?? Marius Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet April 28, 2002 Rapporter Share Skrevet April 28, 2002 Hei Greenrallye! hehe, ka tid har eg sagt at eg skal kjøra fra noen? einaste bilen eg vett eg kjøre fra e den leie golfen din! Eg har ikkje mer enn mellom 300 og 350 hk i sierran min, ikkje serlig imponerande i desse dagar. Det gjør meg INGENTING å bli frakjørt så lange det er av en annen cosworth! Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 28, 2002 Rapporter Share Skrevet April 28, 2002 Originally posted by Sapphy Hei Greenrallye! hehe, ka tid har eg sagt at eg skal kjøra fra noen? einaste bilen eg vett eg kjøre fra e den leie golfen din! Eg har ikkje mer enn mellom 300 og 350 hk i sierran min, ikkje serlig imponerande i desse dagar. Det gjør meg INGENTING å bli frakjørt så lange det er av en annen cosworth! Hva bruker du på 1/4 mila? :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet April 28, 2002 Rapporter Share Skrevet April 28, 2002 marius, har aldri prøvd. Skal kanskje kjøre 201m 5. mai. Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 28, 2002 Rapporter Share Skrevet April 28, 2002 Originally posted by Sapphy marius, har aldri prøvd. Skal kanskje kjøre 201m 5. mai. blir morro :D vi har tyvlånt ringbanen litt... der skulle du vært gitt! fin drag stripe :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 28, 2002 Rapporter Share Skrevet April 28, 2002 Originally posted by Sapphy Hei Greenrallye! hehe, ka tid har eg sagt at eg skal kjøra fra noen? einaste bilen eg vett eg kjøre fra e den leie golfen din! Ja lykke til :) kanskje nå ja.. men nå kjører jo alle fra han.. nå som det ikke er motor i den :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet April 28, 2002 Rapporter Share Skrevet April 28, 2002 Jeg har jo tatt alt på Ringbanen når vi har vært der. Men Golfen til GreenRally har ikke jeg noe å stille opp mot når blir ferdig :) Ikke den V.S Bilen heller satt på med han på fredag. Bilen min står stille i forhold. Må nok på for 380hk jeg nå Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet April 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2002 Den cossie'n går bra. Fikk han demonstret 4hjuls sladd på tørr asfalt? Den slipper jo på alle fire på tørt på andre og tredje i svinga. morro. Skal vel prøve å få litt fart på gamle golf'en og vel. ;) så vi får se utpå sen-sommeren. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet April 28, 2002 Rapporter Share Skrevet April 28, 2002 Kjetil: Bilen min sitter det ca 315hk i. Orginalt er 315hk da ladder den 1,4 dette ladder min nå med Digitec chipen 1,4 så faller den litt mot 1,3. Men med chipen som jeg venter på så skal den ligge på 1,7 regner med ca 340/350 hk da. Rykker turbon blir det større og ca 380hk... Du spør hva en Golf kan kjøre fra. Alt spør du meg kommer jo ann på sjaførn..eller hva Silverboy?? Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg