Gå til innhold

Trim for eldre...

greenrallye

Anbefalte innlegg

Sapphy: Hvor mye regner du med du har i gamle ford'en din? håres jo ut som du skal kjøre fra alt og alle når du kommer på bane.

Kom til lørenskog, så får vi se hva gamle bilen din duger til... Pass deg for en blå/lilla Cosworth med hvite felger. Powered by V.S motor.

Ps: det hjelper ikke å være stor i kjeften! ;)

Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.)

X Volvo 360 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by greenrallye

Sapphy: Hvor mye regner du med du har i gamle ford'en din? håres jo ut som du skal kjøre fra alt og alle når du kommer på bane.

Kom til lørenskog, så får vi se hva gamle bilen din duger til... Pass deg for en blå/lilla Cosworth med hvite felger. Powered by V.S motor.

Ps: det hjelper ikke å være stor i kjeften! ;)

Tror du at du kan hooke meg opp med dissa når vi skal lage 'Norges råeste gatebiler' videon vår?

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Greenrallye!

hehe, ka tid har eg sagt at eg skal kjøra fra noen? einaste bilen eg vett eg kjøre fra e den leie golfen din! Eg har ikkje mer enn mellom 300 og 350 hk i sierran min, ikkje serlig imponerande i desse dagar. Det gjør meg INGENTING å bli frakjørt så lange det er av en annen cosworth!

So many assholes ...so few bullits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sapphy

Hei Greenrallye!

hehe, ka tid har eg sagt at eg skal kjøra fra noen? einaste bilen eg vett eg kjøre fra e den leie golfen din! Eg har ikkje mer enn mellom 300 og 350 hk i sierran min, ikkje serlig imponerande i desse dagar. Det gjør meg INGENTING å bli frakjørt så lange det er av en annen cosworth!

Hva bruker du på 1/4 mila? :D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo tatt alt på Ringbanen når vi har vært der. Men Golfen til GreenRally har ikke jeg noe å stille opp mot når blir ferdig :)

Ikke den V.S Bilen heller satt på med han på fredag. Bilen min står stille i forhold. Må nok på for 380hk jeg nå

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetil:

Bilen min sitter det ca 315hk i.

Orginalt er 315hk da ladder den 1,4 dette ladder min nå med Digitec chipen 1,4 så faller den litt mot 1,3.

Men med chipen som jeg venter på så skal den ligge på 1,7 regner med ca 340/350 hk da. Rykker turbon blir det større og ca 380hk...

Du spør hva en Golf kan kjøre fra. Alt spør du meg kommer jo ann på sjaførn..eller hva Silverboy??

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider