Gå til innhold

Hei!

Ranger emnet

Audi Master

Anbefalte innlegg

Jeg er med i bilforumet nå!

Dette var mitt første innlegg thumpsup

Hvorfor jeg satt dette innlegget på phoyo shop, var vel kanskje jeg skal reddigere meldingen...Hvis det går :D

Men det DERE skal gjøre er vel... Å legge ut bil bilder dere har endret på... Jeg gleder meg!! :)

Dere vet vel hvem Mr. Omega eller Hr.Omega er, han 11 åringen...hehe

Ja jeg går i samme klasse som han... er venner ja... ALT!...så jeg tror han har sakt mye om meg... Håper ikke alt for mye bonde

jaja, vi ses i morgen, skal se om jeg får moda på en bil har programet... Men vet ingen ting om deg:D Mr.Omega eller Hr tar vel seg en tur til meg og viser meg...

Hva venter dere på... start å JOBB!...

Jeg skal også si... Jeg pleier og være en del på VeggAvisen... Kan ikke sitte og svikte dem... Men skal ikke gjøre det med dere heller;)

Lykke til! (det trenger dere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det bare jeg som lukter bilforumets apokalypse?

Begynner vel ordet å spre seg så nå er vel ikke året omme før det tyter over av småunger her. Har ikke personlige ting imot de yngre (ja er bare 19 selv), men da ser vi jo hvor mange fine topic's og kommentarer /viten som vi har i vente inn til forumet fremover...

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at han herre nye blir tatt imot med god bilforum spirit, dritt slenging. Lær deg dette så er du inn i forumets verden. Han ville at det skulle legges ut bilder her, kanskje derfor han la det ut her. Ikke for å være herr diplomat, men er litt lei drittslenging. Gjelder ikke alle da. Men dere skjønner.

EDit: Men skal ikke si imot at det var litt unødvendig tekst der ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, har en rar førelse om at han ikke føler seg så godt mottatt her knock

Fler som har den oppfattelsen?? :rolleyes:

jepp......

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med i bilforumet nå!

Dette var mitt første innlegg thumpsup

Hvorfor jeg satt dette innlegget på phoyo shop, var vel kanskje jeg skal reddigere meldingen...Hvis det går :D

Så du valgte å sette posten på photoshop forumet får at du skal forandre posten senere? :S

btw: bare trykk på "edit" knappen nede i høyre hjørne på posten din...

12 år :) Broren til ibanez btw

Lenke til kommentar
Del på andre sider