Gå til innhold

Hei!

Ranger emnet

Audi Master

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gutten er jo bare 11....

Tror kanskje alle andre her og hadde gjort det samme når de var 11 år hvis de hadde hatt muligheten og.

Ja, du sier noe der... Verden var ikke like morsom da jeg var 11. Var jo knapt noe som het datamaskin den gangen...

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr. Omega
jo bare hyggelig :rolleyes:

men fra spøk til revolver.

1. Dette er et photoshop forum.. her poster man biler av biler/mc og lignende ting som man har lagd i ps for å få respons på det.. ikke for å introdusere seg selv!! det kan du gjøre på Off topic forumet hvis du absolutt vil gjøre det!

2. Det at du kjenner Mr.Omega det driter jeg i!

3. Prøv å mer seriøs enn Mr.Omega.. selvom du er 13 år eller hva nå du er så går det ann å oppføre seg seriøst..

jah..måtte få ut litt energi doh

Faktisk 11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne ikke ha brydd meg mindre om hvor gammel folk er (evt ikke er) så drit i gjøre ett poeng i at man BARE ER 12 ÅR...spiller det noen rolle?

er vel en liiten mulighet for at tankegangen ikke er like utviklet som hos de eldre?

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spar oss a du ford et eller annet, ALLE driter i de dustete utsagna sine også.

Hva er egentlig vitsen med denne tråden?

Mr.Omega og han nye. Vi driter i hvem dere er, hvor dere kommer fra og hvor gammle dere er (i alle fall jeg)

Men alikevel velkommen til forumet

Takk til deg. Bli tørr bak øra før du sier noe a... :fingers:

-I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE-

*1998 Ford Scoprio 2.3 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt sjokkert av å se hvor negativ respons gutten har fått! Han ville jo bare bli kjent med forumet å de som surfer her. JA posten ligger på feil plass, men herregud dette er første gangen har sørfer bilforumet. Hjelp heller gutten en og sitte å slenge dritt å kjefte på han. Men men det er min mening. Jeg vet at det er mange ute der som har sin egen mening.

Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt sjokkert av å se hvor negativ respons gutten har fått! Han ville jo bare bli kjent med forumet å de som surfer her. JA posten ligger på feil plass, men herregud dette er første gangen har sørfer bilforumet. Hjelp heller gutten en og sitte å slenge dritt å kjefte på han. Men men det er min mening. Jeg vet at det er mange ute der som har sin egen mening.

Da vil jeg bare legge til at mange reagerer nok pga at dette har vært en utvikling på ikke så lang tid. Bare på det ene året jeg har vært tilstede har jeg først den siste parten sett at det har blitt en god del flere yngre brukere og useriøse innlegg... Og da i tilegg det vises her at disse to gjeldene kjenner hverandre behøver man ikke ta fingern ut av bakenden for å skjønne at det kanskje handler her om at det sprer seg i de yngre grupper om å bli medlem å "prate litt skit"

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde da være obligatorisk å lese litt på forumet før man registrerer seg, om ikke annet så ihvertfall før man slenger inn første post. Å bare svime rundt og lese poster en mnd ellerno, for å finne ut hvordan forumet "virker", hvaslags folk som er her, og hva som forventes av en burde ikke være noe problem. hvis man gjør dette, og tilpasser seg bilforumet, kan man gjerne være 5 år for min del:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr. Omega
Jeg er med i bilforumet nå!

Dette var mitt første innlegg thumpsup

Hvorfor jeg satt dette innlegget på phoyo shop, var vel kanskje jeg skal reddigere meldingen...Hvis det går :D

Men det DERE skal gjøre er vel... Å legge ut bil bilder dere har endret på... Jeg gleder meg!! :)

Dere vet vel hvem Mr. Omega eller Hr.Omega er, han 11 åringen...hehe

Ja jeg går i samme klasse som han... er venner ja... ALT!...så jeg tror han har sakt mye om meg... Håper ikke alt for mye bonde

jaja, vi ses i morgen, skal se om jeg får moda på en bil har programet... Men vet ingen ting om deg:D Mr.Omega eller Hr tar vel seg en tur til meg og viser meg...

Hva venter dere på... start å JOBB!...

Jeg skal også si... Jeg pleier og være en del på VeggAvisen... Kan ikke sitte og svikte dem... Men skal ikke gjøre det med dere heller;)

Lykke til! (det trenger dere)

Du glømte Habbo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider