disturbd Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 putt ett i en enkel kasse med volum på ca. 55 liter med en 2.5/3" port på ca 20 cm med tratt i begge endene... og selg den andre.. dette spilla jeg løs tverrstålrammene i taket på 88 camry med :D Siter 95 vulva 855 2,5 med nok utstyr;) Stereo: mac audio kompsett framme og bake pioneer deh p7000ub, focal bomba 27v1 mercedes 124 230e turbo(BENSIN!!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Terminator: Du kan ikkje brukoble 2 subber!! Det er ikkje nødvendigt gi dei unge bilstereospirene feil info. Dei er vel nok forvirra ifra før når det gjelder ohm, parallellkobling, seriekobling, brukobling osv. Morel flira vel litt, ellers er han vel oppgitt over alle forståsegpåara, som gjere andre enda meir forvirra. Eg flira nok litt :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Stemmer det, man BROKOBLER forsterkere, og PARALELLKOBLER suber ;) Trådstarter: hvordan har du koblet elementene når det låt forferdelig?? hvordan kasse står de i?? Send meg gjerne pm, så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg