Gå til innhold

Cadence vs diverse :)

Ranger emnet

pahf

Anbefalte innlegg

en kompis skal kjøpe seg 12" og vil ha en som spiller høyt og rent.

den skal ikke være så dyr så i prisklassen 1000-1200kr.

Har tenkt litt på

cadence flash 12"

RF 12" Punch P1 Sub P112S4

Pioneer TS-W121SPL

Infinity Reference 1230W

Den skal ikke være en sq sub, men mer en spl sub. Som kan spille skikkelig høyt. helst kunne drives skikkelig med en 3-400w. :)

Legg gjerne flere til listen eller kommenter hva dere mener om disse. fint hvis noen av dere har en slik sub legger med hva slags forsterker dere har der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal du ha mer SPL sub er det nok bare en sub som utpeker seg der, og det er pioneer sin. Som ligger på rundt 1500kr. Du bør vel og merke ha litt mer enn 3-400 watt på den.

Bruker forresten en SPL Dynamics DIG-1450 til 2 stk Pioneer TS-W101SPL subber. (forsterkeren er til salgs)

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. blir da så dyrt i forhold til budsjettet hans når vi trenger mer strøm. hehe

hvordan spiller flash'n da? el rockford elementet?

Det spiller helt greit, men man trenger ikke å vente å noe vanvittig trøkk hvertfall, med mindre det er en veldig veldig liten bil.

Uttalte meg nå om RF'en, flashen kjenner jeg ikke til

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ser du bor ett lite stykke unna tr.heim, viss det er ønskelig kan du komme inn til byen med bilen, og få testet Flash 12", ser helst at du har egen forsterker, da boss forsterkeren min ikke er noe å skryte av, er enda ett par uker til jeg får HELIX forsterkeren i hus.. :) er det aktuelt, kan du sende meg en pm, så snakkes vi nærmere

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville helt klart gått for en Cadence ultradrive 12", de har en følsomhet på 94 db så er meget lettdrevne. De er på 350 watt rms og 700 watt peak, og min erfaring med disse er at de spiller som fy. Har en liggende bak meg som skal havne i bilen snart, skal sansynligvis bygge kasse til helga. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider