pahf Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 en kompis skal kjøpe seg 12" og vil ha en som spiller høyt og rent. den skal ikke være så dyr så i prisklassen 1000-1200kr. Har tenkt litt på cadence flash 12" RF 12" Punch P1 Sub P112S4 Pioneer TS-W121SPL Infinity Reference 1230W Den skal ikke være en sq sub, men mer en spl sub. Som kan spille skikkelig høyt. helst kunne drives skikkelig med en 3-400w. :) Legg gjerne flere til listen eller kommenter hva dere mener om disse. fint hvis noen av dere har en slik sub legger med hva slags forsterker dere har der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Skal du ha mer SPL sub er det nok bare en sub som utpeker seg der, og det er pioneer sin. Som ligger på rundt 1500kr. Du bør vel og merke ha litt mer enn 3-400 watt på den. Bruker forresten en SPL Dynamics DIG-1450 til 2 stk Pioneer TS-W101SPL subber. (forsterkeren er til salgs) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Hmm. blir da så dyrt i forhold til budsjettet hans når vi trenger mer strøm. hehe hvordan spiller flash'n da? el rockford elementet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Hmm. blir da så dyrt i forhold til budsjettet hans når vi trenger mer strøm. hehe hvordan spiller flash'n da? el rockford elementet? Det spiller helt greit, men man trenger ikke å vente å noe vanvittig trøkk hvertfall, med mindre det er en veldig veldig liten bil. Uttalte meg nå om RF'en, flashen kjenner jeg ikke til Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NaitSirhC Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 jeg har en punch2 10" basser. spiller greit det. har det på en pusle forsterker, er overaska over hvor lett drevet det er. så punch er sikkert ett veldig kurrant elemenet det ;) Siter 1997 Toyota Celica (x)1990 Mazda 323f Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 hmm, trodde rf hadde litt trykk i de små klassene og jeg. den skal spille i en golf 2. Så det er jo ikke akkurat vanskelig og få trykk egentlig da. Noen som har noe info om flash elementet da? Noen tips om andre elementer fks? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Flash elementet er ikke veldig egnet til det er dere skal ha! Prøv heller Ud serien demmes. Men er enitg at Pioneer sine er det beste alternativet i denne sammen hengen. Koster jo litt mer en 1500. 2099 mener jeg det ligger på veil hos forhandler Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Hei, ser du bor ett lite stykke unna tr.heim, viss det er ønskelig kan du komme inn til byen med bilen, og få testet Flash 12", ser helst at du har egen forsterker, da boss forsterkeren min ikke er noe å skryte av, er enda ett par uker til jeg får HELIX forsterkeren i hus.. :) er det aktuelt, kan du sende meg en pm, så snakkes vi nærmere Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Soundstream har jo sitt SPL - element, men det er kanskje hakket for dyrt. Mer om dette her og her. Her har du iallefall høy følsomhet og godt matchende effekttålelighet samtidig som den spiller rent og pent :) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin H Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Jeg ville helt klart gått for en Cadence ultradrive 12", de har en følsomhet på 94 db så er meget lettdrevne. De er på 350 watt rms og 700 watt peak, og min erfaring med disse er at de spiller som fy. Har en liggende bak meg som skal havne i bilen snart, skal sansynligvis bygge kasse til helga. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 ok. da har vi lukkt ut både rf og cadence elementet. greit nok. :) men cluet er at det skal kunne drives bra av en forsterker på 300w fks lignende som rf p3001. klarer den å drive disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 hva med denne da? SPL 12 1x2Ω spole, 400W RMS, kan brukes i alle typer kasser 1790,- soundstream sin Eventuelt kjøpe 2x10" av rockforden eller cadencen.hvordan vil dette fungere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Skulle jeg ha kjøpt Cadence så ville jeg ikkje kjøpt noen av elementene som er billigere en Cadence UD12. UD12 får du UTROLIG mye tilbake, for pengene...! Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auditq Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 hva med denne? http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=697&PHPSESSID=34fa123c91d005e0766de99fc8ce4c34 Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Skulle jeg ha kjøpt Cadence så ville jeg ikkje kjøpt noen av elementene som er billigere en Cadence UD12.UD12 får du UTROLIG mye tilbake, for pengene.. Flash funker bra til prisen den, men ville også gått på UD 12" Sjekk denne Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg