ØysteinSlåke Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 500m fra huset mitt skjedde det, høyrte bilen passere, fikk beskjed om kræsjen og var nesten førstemann på plassen. Han hardt skadde er ein god venn av meg, han var aleine i bilen som blei påkjørt. bergens-tidene dagbladet bergens avisen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 Hvilken biler som var involvert da? Har en god kompis som råner på stripo skjønner du, så ville jo vært for jævlig om det var han.... Hvor mangen døde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Februar 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 det var ein rød Nissan Bluebird, kompisen min sin, og ein rød Golf II gti. to omkomne som var i Golf'en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 Originally posted by menace det var ein rød Nissan Bluebird, kompisen min sin, og ein rød Golf II gti. to omkomne som var i Golf'en Akkay, da er det sikkert ikke R for han kjører Jetta! Men faen, det er for jævlig da. R.I.P. Men likevell, tullkjøring ender jo ofte katastrofalt :( Håper det går bra med kompisen din da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 må bare spørre..er det noen av dere her som kjenner en Kjetil Sunde fra husnes eller en plass i nærheten.. broren hans er en fisker og kjører en flott BMW med masse lyd!! sånn litt i håp om at det ikke var han lissom!! uhhmmwhat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØysteinSlåke Skrevet Februar 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 Originally posted by The cowboy må bare spørre..er det noen av dere her som kjenner en Kjetil Sunde fra husnes eller en plass i nærheten.. broren hans er en fisker og kjører en flott BMW med masse lyd!! sånn litt i håp om at det ikke var han lissom!! uhhmmwhat? det var ingen av dei, kompiser av meg det. Eg gidder ikkje gå ut med navn, blir offentliggjort i morgen sikkert...når pårørende og dei nærmeste er kontakta og informert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 Originally posted by menace det var ingen av dei, kompiser av meg det. det var bra da.. kjenner bare han kjetil da..du for hilse han fra meg da.. roger er navnet :) og om han ikke vet hvem roger..så si sjøkurs!! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 kondolerer :( Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 Det er helt for jævlig når sånne ting skjer. Kjente frysningene nedover ryggen når jeg så BA i dag. Men se på Dagbladet har bare en liten notis og på VG.no fant jeg det ikke. Før så var vel sånne ting førstesidestoff for de landsdekkende avisene også? Kondolerer til familie og venner av de involverte... Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiNy Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 kondolerer til familien og de som kjente gutta. Enda et bevis på at vi ikke er udødelige. Håper det ikke ksjer med flere av oss. Siter 2001 BMW 525iAT x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 kondolerer til familie og venner... :( :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 R.I.P. :( Håper kompisen din kommer fra det i god behold. Ønsk ham god bedring fra alle oss her inne. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 :( kondolerer, hørte om det på radioen også... farlige greier når du plutserlig mister kontrollen. Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 kondolerer :( Kjør pent alle sammen.. Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg