Gå til innhold

kn-filter

Ranger emnet

Cchris

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal du kjøpe et innsatsfilter eller konfilter? Skal du ha konfilter fjerner du bare nedre del av luftfilterboksen og setter på adapterplate med konfilter på, går ingen slanger inn på nederste delen av boksen. Du kan ikke fjerne hele filterboksen på gti med k-jet.

05 Skoda Octavia L&K

75 Jaguar XJ6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du kun er ute etter lyd.. så kjøper du bare et insatsfilter fra green eller kn f eks.. (IKKE JAMEX) også kapper du vekk hele sideveggen på luftfilterboksen (den som er ut mot skjermen) da får du mye og grom lyd

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du kjøpe et innsatsfilter eller konfilter? Skal du ha konfilter fjerner du bare nedre del av luftfilterboksen og setter på adapterplate med konfilter på, går ingen slanger inn på nederste delen av boksen. Du kan ikke fjerne hele filterboksen på gti med k-jet.

Tenkte på konfilter.

Så jeg kan ikke fjerne hele filterboksen?

Noen som har bilde av hvordan det kan se ut?

Tråden om bilen min: Golf GTI G60

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du kun er ute etter lyd.. så kjøper du bare et insatsfilter fra green eller kn f eks.. (IKKE JAMEX) også kapper du vekk hele sideveggen på luftfilterboksen (den som er ut mot skjermen) da får du mye og grom lyd

Som sagt så tenkte jeg på konfilter. Tenkte på å hente ut en hest eller to? hehe.. Og selvfølgelig masse lyd da :)

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig bilde, er fra pipercross, men mener jeg har et bilde av k-jet med konfilter montert under filterboksen på pcen en plass, får lete.

EDIT : fant et annet bilde her

Takk til deg trra, for iherdig jobbing med å få meg til å forstå hva du mente thumpsup

Men dette Koster vel en del, hvis jeg ikke tar helt feil?

VW AUDI CLUB NORWEGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en vanlig 1,8 sugemotor, her kan jeg vel fjerne luftfilterboksen, selvom det er luftmengdemåler, har nå starta og flytta bilen på tunet her uten luftfilterboks flere ganger uten å oppnå store problemer. men lurte på hva jeg skal gjøre for å få på konfilter?

Omega A - 16v Turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig bilde, er fra pipercross, men mener jeg har et bilde av k-jet med konfilter montert under filterboksen på pcen en plass, får lete.

EDIT : fant et annet bilde her

Takk til deg trra, for iherdig jobbing med å få meg til å forstå hva du mente thumpsup

Men dette Koster vel en del, hvis jeg ikke tar helt feil?

betalte ca 1300,- for mitt på kollevold.( til 16v)

x 1986 mod golf gti 16v

x 1995 audi 80 avant

x 1992 bmw 325i coupe

+ mange drittbiler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider