Cchris Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Tenkte jeg skulle kjøpe meg et kn-filter. Men hva gjør jeg med luftfilterboksen? Og hva gjør jeg med de slangene og ledningene som går fra luftfilterboksen til motoren? Bilen er en golf gti 8v 86mod. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Skal du kjøpe et innsatsfilter eller konfilter? Skal du ha konfilter fjerner du bare nedre del av luftfilterboksen og setter på adapterplate med konfilter på, går ingen slanger inn på nederste delen av boksen. Du kan ikke fjerne hele filterboksen på gti med k-jet. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 om du kun er ute etter lyd.. så kjøper du bare et insatsfilter fra green eller kn f eks.. (IKKE JAMEX) også kapper du vekk hele sideveggen på luftfilterboksen (den som er ut mot skjermen) da får du mye og grom lyd Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Skal du kjøpe et innsatsfilter eller konfilter? Skal du ha konfilter fjerner du bare nedre del av luftfilterboksen og setter på adapterplate med konfilter på, går ingen slanger inn på nederste delen av boksen. Du kan ikke fjerne hele filterboksen på gti med k-jet. Tenkte på konfilter. Så jeg kan ikke fjerne hele filterboksen? Noen som har bilde av hvordan det kan se ut? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 om du kun er ute etter lyd.. så kjøper du bare et insatsfilter fra green eller kn f eks.. (IKKE JAMEX) også kapper du vekk hele sideveggen på luftfilterboksen (den som er ut mot skjermen) da får du mye og grom lyd Som sagt så tenkte jeg på konfilter. Tenkte på å hente ut en hest eller to? hehe.. Og selvfølgelig masse lyd da :) Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Kon filter går ikke på GTI, kun 90hk Monojet eller Digifant. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Kon filter går ikke på GTI, kun 90hk Monojet eller Digifant. Okey.. så da er det bare å kjøpe insatsfilter og erstatte med det gamle filtret? Noen som veit ca. pris på et bra et? Takker for hjelpen! Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Kon filter går ikke på GTI, kun 90hk Monojet eller Digifant. Jo det går, som jeg fortalte, du får sett med konfilter og en adapter plate som du setter under øvredelen av luftfilterboksen. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Jo det går, som jeg fortalte, du får sett med konfilter og en adapter plate som du setter under øvredelen av luftfilterboksen. Du har ikke et bilde av det? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Dårlig bilde, er fra pipercross, men mener jeg har et bilde av k-jet med konfilter montert under filterboksen på pcen en plass, får lete. EDIT : fant et annet bilde her Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 man MÅ bruke kit'et der eller et tilsvarende, ellers får K-Jet'en for mye luft og blandingsforholdet blir feil. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Dårlig bilde, er fra pipercross, men mener jeg har et bilde av k-jet med konfilter montert under filterboksen på pcen en plass, får lete. EDIT : fant et annet bilde her Takk til deg trra, for iherdig jobbing med å få meg til å forstå hva du mente thumpsup Men dette Koster vel en del, hvis jeg ikke tar helt feil? Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Vet ikke pris, men kollevold.no har det fra pipercross, ring og spør for å få pris fra de. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Jeg har en vanlig 1,8 sugemotor, her kan jeg vel fjerne luftfilterboksen, selvom det er luftmengdemåler, har nå starta og flytta bilen på tunet her uten luftfilterboks flere ganger uten å oppnå store problemer. men lurte på hva jeg skal gjøre for å få på konfilter? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Dårlig bilde, er fra pipercross, men mener jeg har et bilde av k-jet med konfilter montert under filterboksen på pcen en plass, får lete. EDIT : fant et annet bilde her Takk til deg trra, for iherdig jobbing med å få meg til å forstå hva du mente thumpsup Men dette Koster vel en del, hvis jeg ikke tar helt feil? betalte ca 1300,- for mitt på kollevold.( til 16v) Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg