Pilsen Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 ingen som kan svare meg på spørsmålet mitt? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zumman Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 jeg fikk problemer med det kitet fra pipercross... :\ virket som den fikk for mye luft.. hakket når jeg slapp gassen under kjøring.. men.. gikk noe bedre ja :D noen som har hatt samme problemet? bil gti 8v k-jet Siter 95mod Audi s6 2.2t 85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mmk2 Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Jeg har insats filter til 1,6/1,8 golf gasser motor til salgs hvis noen er interisert. K&N, brukt 6mnd, renset, oljet og klar til bruk! :) Siter Mitsubishi Eclipse GS 92`solgt Ford Prope GT 24v 93` solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoFFen Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Jeg har en vanlig 1,8 sugemotor, her kan jeg vel fjerne luftfilterboksen, selvom det er luftmengdemåler, har nå starta og flytta bilen på tunet her uten luftfilterboks flere ganger uten å oppnå store problemer. men lurte på hva jeg skal gjøre for å få på konfilter? Du tetter vacumslangen som kommer fra forgasseren med epoxy eller no.. bare så den ikke suger luft derfra. Har du gjort det er det bare å slenge på et konfilter og kaste hele den svarte boksen og slangene i søppla! hehe hellothere =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Du tetter vacumslangen som kommer fra forgasseren med epoxy eller no.. bare så den ikke suger luft derfra.Har du gjort det er det bare å slenge på et konfilter og kaste hele den svarte boksen og slangene i søppla! hehe hellothere =) Men helst tar du vare på dem. Hvis ikke kommer du kanskje til å måtte lage en ny tråd til vinteren, der svarene vi kommer med er forgasserising... Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Men hvorfor kommer det ikke noe lyd i fra Kn filteret mitt ??? Er det pga jeg har 1.8 mono injection ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Lyden filteret lager kom av at motoren suger luft, og det gjør vel din også? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Det er vel i terorien der lyden skal komme fra ja,, Men jeg får ikke noe grom lyd ;(.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Kon filter går ikke på GTI, kun 90hk Monojet eller Digifant. vill det si det går på forgasser? 1,8 forgaser? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 må bare skyte inn noe her hadde green konfilter på golfen før ble ikke store lyden... kjøpte så et green innsatsfilter, og borra en del hull i luftboksen da blei det MYE bedre lyd, og bilen gikk faktisk bedre enn da jeg hadde konisktfilter jeg er tilbakeholden med å anbefale annet en innsatsfilter da det kommer til sugebiler.. blir annet med turbo, da de drar mange ganger så mye luft som det en sugebil gjør mvh Dan Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 asso, skal jeg kjøpe innsatsfilter da? 0g borre opp boksen?? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 det er det beste!.. men det er min mening! og skaffe deg et "power rohr" blir jævli fin lyd av det Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 funker det på suge motor da?? kor man kjøper det?? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 hmm. hvis det er gasser du skal ha det til så blir det værre... er bare insprut biler som kan bruke det. og du vil heller da ikke få særlig mye lyd av bare filter.. må nok ha en anna gasser først Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Du tetter vacumslangen som kommer fra forgasseren med epoxy eller no.. bare så den ikke suger luft derfra.Har du gjort det er det bare å slenge på et konfilter og kaste hele den svarte boksen og slangene i søppla! hehe hellothere =) Bør vel helst lage en adapter som man kan sette slangen på. Ellers blir sikkert tomgang elns helt på tryne! Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg