Hawk1 Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Første spørsmål er om kanalskjørt passer til 4-dørs. Tror faktisk ikke jeg har sett annet enn 2-dørs med kanalskjørt. Dette gjelder da G60 kanalskjørt. Andre spørsmål lyder som følger: Nå som våren er i anmarsj har jeg planer om å sette på G60 hjulbuelister. Har hørt og sett flere som har montert slike, og i tillegg skjært vekk litt av hjulbuen for å få plass til større felger og dekk. Skjærer man da bare bort den lille plata inni hjulbuen, eller kutter man rett og slett av den lille bretten i det ytre karosserriet og limer på hjulbuelistene over? Taknemlig for nyttige svar ;) Siter Golf II 1,8 syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawk1 Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Inge som vet noe om dette? Kjipt å investere i skjørt som ikke passer :( Siter Golf II 1,8 syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
argyle Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 G60 kanalskjørt passer til både Golf II og Jetta II uavhengig av antall dører. Siter - '90 Audi 90 Quattro x '87 VW Jetta GL x '86 VW Golf GTi x '90 VW Jetta CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scandalnavia Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 HVa man man ut med for breddere og skjørt da? Siter -1948 Harley Davidson Chopper -1987 Volkswagen Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawk1 Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Det var betryggende å høre... Hvilke breddere er det som selges på autospar og NBS? er det gti eller g60, eller helt vanlige cl lister eller no sånt? HAdde vært trivelig om noen kunne dele erfaringer med kutting av hjulbue og montering av listene, da jeg trenger å få plass til 205/45/16 og kanskje også 205/40/17. Begge går vel i utgangspunktet, men er ikke interessert i å ha den subbingen. Siter Golf II 1,8 syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaZoR_ Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Monterte for litt siden ett sett med breddere, og om jeg ikke husker feil, må man ut med ca 4000kr for breddere og skjørt. - samt at fester til skjørtene koster litt. (10 fester til 50kr stykket). Så lenge man ikke har G60 skjermer, så må breddern limes på, på noe vis med Sikaflex e.l. Og som det sies, så kutter man vekk en del av skjermen, det som ble gjort på bilen jeg har holdt på med, er å kutte deler av den nederste kanten av hjulbuen. Spacer og/eller BREI felg med riktig inpress er must, for det blir MYE plass i hjulbuen. Magnus Siter Det jeg ikke vet, trenger ikke du å vite heller. - Og det du ikke vet har du ikke godt av å vite. Vet du noe ikke jeg vet, så fortell meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 HAr selv gjort dette på min Golf II. Jeg har 215/40/16 på min Golf, med GTI breddere(snart G60). Jeg har skåret bort 2-3cm av min skjerm, og med 60/40mm senking. Dette subber litt, når jeg svinger med høy hastighet, men det går bra enda med sportsdempere hele veien rundt. Jeg kan ikke laste bilen full, for da subber den konstant. Men skjær av den innerste delen av bredderen, og en 2-3cm av skjerm fram/bak, og dette går utmerket fint :) ! Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 hørte på pris på autospar for en stund siden, det lå på 3400kr for et sett (hjulbuer, skjørter og sidelister) .. de passet ikke original G60 sa dem vist.. meiner de er OEM! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 hørte på pris på autospar for en stund siden, det lå på 3400kr for et sett (hjulbuer, skjørter og sidelister) .. de passet ikke original G60 sa dem vist.. meiner de er OEM! Er de OEM skal de passe på G60 skjermer.. :rolleyes: Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Er de OEM skal de passe på G60 skjermer.. :rolleyes: hmm... ha sa de ikke passet til original G60, men var originale... (beats me) ... lagd av VW i tyskland Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Autosper sine G60 lister bygger mindre ut en NBS sine. Jeg har 4-dørs golf, og NBS sine lister. Måtte kappe vekk de klipsa i hjulbuelistene framme, ellers er det bare å skru fast. Bilde: Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg