Gå til innhold

Styling til A4

Ranger emnet

al3x

Anbefalte innlegg

Kjøpte til gamlebilen min fra DTS i Tyskland. Kom på ca 8.000 kr ink. frakt og moms. (Framfanger, sideskjørter, hekkskjørt). Du kan se bilde av den i signaturen min (A4 sedan).

De leverer ganske raskt, 2-3 uker fra du har bestillt til du har det på døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte til gamlebilen min fra DTS i Tyskland. Kom på ca 8.000 kr ink. frakt og moms. (Framfanger, sideskjørter, hekkskjørt). Du kan se bilde av den i signaturen min (A4 sedan).

De leverer ganske raskt, 2-3 uker fra du har bestillt til du har det på døra.

Hvordan er det med toll og sånt? Må jeg innom tollen og hente tinga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du bestiller styling (svære pakker) er det posten som tar seg av leveringa, de er litt vanskeligere enn UPS. Dersom det er første gang du bestiller varer som tolles (momses) via posten blir pakka stoppa i Oslo for tolling. Du får et brev fra Posten som du må skrive under på og faxe tilbake. Så blir momsen regnet ut og du må betale momsen i oppkrav når du henter pakka på det lokale postkontoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du bestiller styling (svære pakker) er det posten som tar seg av leveringa, de er litt vanskeligere enn UPS. Dersom det er første gang du bestiller varer som tolles (momses) via posten blir pakka stoppa i Oslo for tolling. Du får et brev fra Posten som du må skrive under på og faxe tilbake. Så blir momsen regnet ut og du må betale momsen i oppkrav når du henter pakka på det lokale postkontoret.

Okay, fikk plutselig veldig lyst til å bare kjøre til Tyskland en gang jeg har tid for å slippe tollen :P

Edit: Jeg finner ikke sideskjørt til A4 på DTS siden. Er http://www.dts-tuning.com/ ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter Seitenschweller. Ligger under Rieger ihvertfall. Du burde kjøpe de som heter "tiefe" det er de dype som jeg hadde på min, mye finere enn infinity.

Det er ikke så lønnsomt å kjøre til Tyskland bare for å hente stylinga, er jo bare snakk om litt over 1.500 kr i mva.

Og du får tilbake den tyske momsen fra DTS (16% av kjøpesummen du betaler til DTS).

Lenke til kommentar
Del på andre sider