bmwknutn Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Men såfremt jeg vet så er vel nedlastning av programmer et brudd på åndsverksloven? eller? X Beklager, du har rett. Dette er lov i dag: * Å laste ned musikk, film og TV-programmer til privat bruk. * Å ta kopier av musikk og film til eget bruk, for eksempel overføre musikk til en MP3-spiller eller film til en bærbar filmavspiller. * Å dele musikk og filmer med nære venner og familie. Dette er forbudt i dag: * Å gjøre musikk og film offentlig tilgjengelig. * Å kopiere eller laste ned programvare du ikke eier originalen av. Dette inkluderer dataspill. Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Thank god for OpenSource;) Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Thang god for Free Software Foundation. Har ikke betalt for et eneste operativsystem helt til jeg kjøpte min første mac (i påsken) Bortsett fra det har jeg bare kjørt gratis operativsystemer (les Linux). Linux er for tiden et veldig bra alternativ til ikkespillende og spillende databrukere. Mange spille er portet til Linux og mange går ann å spille under WINE (Windows "emulator") Og til dere som bruker Photoshop blir GIMP ganske enkelt å bruke etter et parr timer. Dette var dagens oppfordring. Takk for meg EKM Håper du satte "emulator" i hermetegn med vilje.. det står jo for Wine Is Not an Emulator;) Men Gimp er greit nok det, kan jo ikke helt måle seg med PS etter mine mål, men jeg har ikke satt meg ordentlig inn i det.. OS X til sommeren:) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg