J.C Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Nye fjærbein fra D2racing Gammelt og nytt bak.De gamle fjærbeina er forøvrig til salgs.Det er Lesjöfors 40mm fjærer og gule koni innsatsdempere.kun brukt i et par månder(ikke vinter) bilen før og etter før: etter: Et bilde av stolene mine og et dårlig av motor Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 hmmm, hvilken girkasse står i denna a? :) fin kjerre forresten :) Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 et bilde til av et par ting som finner vei inn i bilen om litt Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Mars 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 hmmm, hvilken girkasse står i denna a? fin kjerre forresten Øyvind Girkassa er orginal og der ut til å kose seg:)clutchen er en annen historie;) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet April 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 I dag er ingen god dag.. Motoren min har gått åt skogen for å si det sånn pluss at jeg tok et skikkelig stunt på vintersesongens siste skitur og slo meg skikkelig på big jumpen:( Nå halter jeg rundt hjemme og har en motor som må plukkes ned og bygges opp på nytt Blir antageligvis til at jeg lever skiltene og ikke får bilen på veien igjen før til neste vår for motor er ikke billig å bygge:( Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 I dag er ingen god dag..Motoren min har gått åt skogen for å si det sånn pluss at jeg tok et skikkelig stunt på vintersesongens siste skitur og slo meg skikkelig på big jumpen:( Nå halter jeg rundt hjemme og har en motor som må plukkes ned og bygges opp på nytt Blir antageligvis til at jeg lever skiltene og ikke får bilen på veien igjen før til neste vår for motor er ikke billig å bygge:( jeg vil ha elefanten min ditt krykke-fantom!!!! Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg