Gå til innhold

Første Grombil babe...

Ranger emnet


RCS

Anbefalte innlegg

Fatter jo at du ikke er ute etter helt proffe bilder, var ihvertfall det jeg prøvde å få frem med den siste linja i det forrige innlegget mitt.

 

Syns du heller burde ta det som konstruktiv kritikk i grunn. Ihvertfall om det er du som er fotografen, og om du kanskje vil ta eenda bedre bilder neste gang.

 

Jeg syns jo ikke bildene er helt på trynet, om du tror det. Men jeg må si meg enig med en annen som skrev her, at den dressjakka har ingenting på en bilbabe å gjøre :)

Primera SE Hatchback

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mange av oss som er bilinteresserte er også interesserte i andre ting. Noen av oss er også interessert i fotografi... Men jeg skal ikke legge ut om hvorfor vi skriver hva vi skriver, fordi du har sikkert ikke gay-til-norsk ordboken din med deg...

 

nummer 1: bruker folk over 15år homofili som slangord

dersom ja,

nummer 2: er det noe galt i å være homofil? :knob: :fingers:

 

makan til moronitet her altså... angry

 

Denne svarer jeg gladelig på...

 

Jeg er også interesert i fotografering. Har utstyr langt over mine evner, men gøy er det. Når det er sagt er bildene som ligger på grombil foreløpig tatt av dem selv. Vitsen med hele Grombil-babe konseptet er å få bilder av varierende kvalitet fra bileierne selv osv. Jeg prøver å holde en viss kvalitet, så det er ikke alt som blir lagt ut. Så det er greit å vurdere kvaliteten på bildene bare man ikke glemmer ut hva som egentlig er hensikten med det.

 

Når det gjelder min bruk av ordet Gay så tror jeg du forstod hva jeg mente... og når du alikevel spørr meg om der er noe galt med homofili er mitt svar JA!!

Når en mann stikker tissen sin inn i ræva på en annen mann annser jeg det som unormalt og direkte ekkelt. Jeg tror mangen her er enig i det, men sikkert ikke alle som tørr si det. Homofili er blitt en moteting... De skal til og med innføre det i skoleverkets bøker... Likestilling for homofile eller no sånn. SYKT spørr du meg. Det er og blir unarturlig og forskammelig!!

 

Men... Jeg har ikke noe mot folk som er homofile. Kun handlingen de gjør. Så dette er ikke fordommer men et ærlig svar på et ærlig spørsmål. For meg er det 110% unarturlig! Og jeg er litt eldre en 15år.... det dobbelte.

 

RCS

:fingers:

http://www.Modifisert.net _ Norges største sammling av bilrelaterte linker av entusiast for entusiaster.

 

Mitt bilstereo prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=160247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare legge til litt info.

 

Det er som noen sikkert har fått med seg ikke jeg som har tatt bildene. Jeg er enig i "kritikken" som legges ut og tar det til meg som gode tips til jeg skal fotografere i sommer...

 

Jeg tror faktisk hun frøys på bildene... Men jeg er for så vidt enig i at frakken ikke hadde noe der å gjøre... jeg kunne jo utelatt det bildet :-)

Poenget mitt er alikevel at bildene som kommer her på Grombil-babes er amatørbilder og vil aldrig bli helt topp. Dette pga at de blir tatt av forskjellige fotografer. Det er litt av sjarmen mener nå jeg. Jeg vil ikke som Gatebil.no for eks satse på damer som kunne vært sponsa av byggebransjen med tanke på mengden silikon.... Jeg vil satse på "normale" damer som faktisk er interesert i bil og som gjør dette for de har lyst og ikke for penger. Det er det som er "konseptet" med Grombil-babes. Det skal være litt anderledes en andre og skal ikke tjene som ronkestoff for overkåte fjortiser :-)

 

Så håper jeg dere liker det dere ser. Hvis ikke finnes det tusen på tusen av sider som tilbyr proffe og mer avkledde damer en Grombil.com gjør :-)

 

Og jeg prøver å ikke fremmstå som krass når jeg svarer, men av og til missforstås dette. :) :) :) :) :) :) :) Skjønner...?

 

RCS

http://www.Modifisert.net _ Norges største sammling av bilrelaterte linker av entusiast for entusiaster.

 

Mitt bilstereo prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=160247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nummer 2: er det noe galt i å være homofil? :knob: :fingers:

 

Det kommer vel helt an på om du er mann eller kvinne! :titties: :titties: :titties:

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel helt an på om du er mann eller kvinne! :titties: :titties: :titties:

:D:D :titties:

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel helt an på om du er mann eller kvinne! :titties: :titties: :titties:

 

I'm with this guy!!!

 

Kikket litt gjennom sidene der og det seg temmelig bra ut spør du meg! mye bra biler! og på toppen av det hele er det jaggu pene jenter deg også! som å få i pose og sekk! :)

[x]86 sierra is *knust*

[x]94 Civic lsi *solgt*

[x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil)

Nå 98 Integra R

 

Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne svarer jeg gladelig på...

 

Jeg er også interesert i fotografering. Har utstyr langt over mine evner, men gøy er det. Når det er sagt er bildene som ligger på grombil foreløpig tatt av dem selv. Vitsen med hele Grombil-babe konseptet er å få bilder av varierende kvalitet fra bileierne selv osv. Jeg prøver å holde en viss kvalitet, så det er ikke alt som blir lagt ut. Så det er greit å vurdere kvaliteten på bildene bare man ikke glemmer ut hva som egentlig er hensikten med det.

 

Når det gjelder min bruk av ordet Gay så tror jeg du forstod hva jeg mente... og når du alikevel spørr meg om der er noe galt med homofili er mitt svar JA!!

Når en mann stikker tissen sin inn i ræva på en annen mann annser jeg det som unormalt og direkte ekkelt. Jeg tror mangen her er enig i det, men sikkert ikke alle som tørr si det. Homofili er blitt en moteting... De skal til og med innføre det i skoleverkets bøker... Likestilling for homofile eller no sånn. SYKT spørr du meg. Det er og blir unarturlig og forskammelig!!

 

Men... Jeg har ikke noe mot folk som er homofile. Kun handlingen de gjør. Så dette er ikke fordommer men et ærlig svar på et ærlig spørsmål. For meg er det 110% unarturlig! Og jeg er litt eldre en 15år.... det dobbelte.

 

RCS

:fingers:

 

Jeg finner ingenting unaturlig med at to lekre jenter koser seg med hverandre selv om det er homofili... Folk må da få velge hva de skal gjøre i livet sitt selv... Grunnen til at jeg brukte jenter i dette tilfellet er at det er like homofilt som to karer ilag.. Personlig har jeg ingenting til overs for å tenke på to karer som har seg, men mener det å være imot homofili tilhører fortiden.. Men men..

 

Kul side grombil.com :)

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ser jo ikke så ille ut med to flotte jenter som koser seg :-) Men det er vel i utgangspunktet like ille og unarturlig... Men unektelig litt fint :-)

 

Å si at det hører fortiden til er en litt kårni komentar etter min mening. Fordi om verden utvikler seg i den retning at alt er tillatt og at vi mennesker skal kunne gjøre og utføre hva vi vil mener jeg at man må ha grenser. Hvis noen her har hørt advokat Staffs synspunkt på pedofili så skjønner dere meg kansje litt bedre... han mener at en mann på 30år kan gjerne ha sex med en på 13år så lenge begge vil... yngre også. Vi er nødt til å ha grenser.... Homofili er en stor årsak til spredning av AIDS for eks. Men dette er en bilside, så ikke la oss ta denne diskusjonen for langt....

La oss være enig om å være uenig. Jeg støtter ikke homofili selv om det begynner å bli vanlig.. Heller ikke pedofili eller dyresex... Alt er like unarturlig. Hva som er værst er der vel ingen tvil om, men dog...

 

Om noen her på forumet vil bidra til mer biler og babes på siden er det bare å ta kontakt :-)

 

RCS

http://www.Modifisert.net _ Norges største sammling av bilrelaterte linker av entusiast for entusiaster.

 

Mitt bilstereo prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=160247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grombil babes er vel å ta litt hardt i :rolleyes:

grombil fjortiser passer bedre i følge bildene :)

 

 

Jo... en er 16år og den andre rundt 20år... Mer kommer... Håper jeg får inn noen litt eldre og :-) Kansje noen bestemødre med hengepupper? Vi får se... Gjør så godt jeg kan. Dere finner sikkert noe som passer etter hvert :-)

 

Ser du skriver at livet begynner ikke før ved 200km\t... er det pga at du kjører Primera GT?.... For livet begynner ikke før ved rundt 240km\t og slutter muligens brått ved rundt 300km\t :rolleyes:

 

RCS

http://www.Modifisert.net _ Norges største sammling av bilrelaterte linker av entusiast for entusiaster.

 

Mitt bilstereo prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=160247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo... en er 16år og den andre rundt 20år... Mer kommer... Håper jeg får inn noen litt eldre og :-) Kansje noen bestemødre med hengepupper? Vi får se... Gjør så godt jeg kan. Dere finner sikkert noe som passer etter hvert :-)

 

Ser du skriver at livet begynner ikke før ved 200km\t... er det pga at du kjører Primera GT?.... For livet begynner ikke før ved rundt 240km\t og slutter muligens brått ved rundt 300km\t :rolleyes:

 

RCS

 

 

hehe ;) oppgitt 220 i fra fabrikk da :rolleyes: så da klarer æ det nesten :)

1998 Nissan Primera GT

K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv

Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår