Gå til innhold

Pre Season shakedown 14.04.2005 på Rudskogen

Ranger emnet

Shakotan

Anbefalte innlegg

• Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bra film, syns jeg. Men det ser jo ikke ut som det er drifting jeg driver med... Jeg må visst satse litt mer....

Å? mye karoserideler på lager eller? :D

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Sånt kan fikses! Fronten min er fin igjen den nå:) Litt rar passform, og ikke helt bra montering... Men helt grei :) Hehe. Ny lakk og masse glassfiber og sparkel. Takk til gode og flinke venner! :)

Se nye avataren min :D

fin avatar :)

kan du lage en til meg å? du har jo bilde :)

www.kennethmoenmotorsport.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra film, syns jeg. Men det ser jo ikke ut som det er drifting jeg driver med... Jeg må visst satse litt mer....

Ja jeg vet ikke om det er at du har kjørt mye uten diffsperre som gjør det, men ofte ser det ut som du bare "sladder ut av svingen"

Og det er jo helt feil :)

Men jo seff du er mer enn godt på vei og ofte får du til heftige komboer.. Men savner det "attacket" :D

Og joa skuta mi trenger litt kjærlighet snart, men nå har jeg brukt opp mer penger enn jeg eide på videokamera så det er enten kjøre som det er eller ingen kjøring... :D

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet ikke om det er at du har kjørt mye uten diffsperre som gjør det, men ofte ser det ut som du bare "sladder ut av svingen"

Og det er jo helt feil :)

Men jo seff du er mer enn godt på vei og ofte får du til heftige komboer.. Men savner det "attacket" :D

Og joa skuta mi trenger litt kjærlighet snart, men nå har jeg brukt opp mer penger enn jeg eide på videokamera så det er enten kjøre som det er eller ingen kjøring... :D

Ja, ut av slakteren kjørte jeg temmelig pinglete... Fikk ikke helt følelsen med å legge den opp der. Men inn i depot-svingen kom jeg jo veldig ofte sidelengs :) Og i s-ene gikk det fint. Svingen etter langsletta og slakteren slet jeg med... Ett eller annet rart der. Får trene mer i kveld :)

-Kenneth

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ut av slakteren kjørte jeg temmelig pinglete... Fikk ikke helt følelsen med å legge den opp der. Men inn i depot-svingen kom jeg jo veldig ofte sidelengs :) Og i s-ene gikk det fint. Svingen etter langsletta og slakteren slet jeg med... Ett eller annet rart der. Får trene mer i kveld :)

Du hadde et par smoothe i S-en der syns jeg, bilen tar seg bra ut sidelengs!

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider