Gå til innhold

Pre Season shakedown 14.04.2005 på Rudskogen

Ranger emnet

Shakotan

Anbefalte innlegg

• Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når det gjelder publikum så hadde jeg egentlig ikke tenkt til å ta noe for dette, men jeg er litt i tvil etter å ha fått signaler om at det er en del som vil komme å se på. Litt av poenget med dette treffet er at de som vil skal kunne konsentrere seg om å kjøre mest mulig, teste bilene før sesongen, samt få noen nyttige tips uten at det skal stå en haug med folk å se på.

På den annen side er det jo hyggelig at folk vil komme å se på, men da er det kanskje rimelig at de også er med å finansierer treffet. Vi vil nok ha mer enn nok med å få treffet til å gå i 0 uansett (med mindre det dukker opp en haug med folk i porten).

Konklusjonen er vel at jeg antakelig kommer til å måtte ta betalt av publikum. Det blir i så fall snakk om en femtilapp eller noe (bare for å gjøre det enkelt med veksel. Kunne tatt 37,50, men da må jeg ha lommene fulle av mynter...) Dersom noen har noen innvendinger mot dette er jeg lutter øre. Imidlertid håper jeg på forståelse for dette. Husk at jo bedre dette går økonomisk, jo kortere tid blir det til neste gang. Skulle dette gå dudrende overskudd er mesteparten av pengene øremerket nytt treff ;)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke folk blir sur og reiser derifra hvis de må ut med en femtilapp for å beudre feite traller som har det artig på en bane!

Godt å høre. Jeg vil jo nødig virke grisk, det er bare det at jeg er bekymret for økonomien på et treff som dette. Spesielt i og med at det er litt "kort" varsel etc. Håper det kommer akkurat passe med biler :)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forhåndsbetalt i går, og gleder meg som en unge :)

Ellers enig med Eirik i det han skriver ang. pris kontra hvor mange som kommer. Men 650,- er grei pris å betale om man får kjøre mye og har muligheter for å få instruktør med i bilen.

Jan-Erik Hansen

'95 Porsche 968 CS

'00 Toyota MR2 Roadster (Til salgs 199.000,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare artig hvis det kommer litt folk å ser på, at det kommer litt publikum tror jeg er bra for å øke interessen for drifting, neste år er kanskje mange av tilskuerne på banen i egne biler. Inspirerende å dra på rudskogen å se på bilkjøring syns jeg, har gjort det flere ganger selv.

Når man er utpå banen å kjører, hvertfall for min egen del, så ser ikke jeg publikum i det hele tatt, med mindre det er noen som løper ut forann bilen! , har for mange andre ting i tankene. Om man snurrer en gang i blant eller logrer med rævva gjennom hele langsvingen med 50hk på bakhjula, så er vel det bare morsomt det og.

Så langt syns jeg vi har klart å lage et hyggelig og inkluderende drifting miljø og vi kommer sikkert til å fortsette med det. Gleder meg til torsdag, har ordna masse dekk og gått over bilen endel, blir spennende å se om den funker, kanskje den bare understyrer hele dagen :)

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare artig hvis det kommer litt folk å ser på, at det kommer litt publikum tror jeg er bra for å øke interessen for drifting, neste år er kanskje mange av tilskuerne på banen i egne biler. Inspirerende å dra på rudskogen å se på bilkjøring syns jeg, har gjort det flere ganger selv.

Når man er utpå banen å kjører, hvertfall for min egen del, så ser ikke jeg publikum i det hele tatt, med mindre det er noen som løper ut forann bilen! , har for mange andre ting i tankene. Om man snurrer en gang i blant eller logrer med rævva gjennom hele langsvingen med 50hk på bakhjula, så er vel det bare morsomt det og.

Så langt syns jeg vi har klart å lage et hyggelig og inkluderende drifting miljø og vi kommer sikkert til å fortsette med det. Gleder meg til torsdag, har ordna masse dekk og gått over bilen endel, blir spennende å se om den funker, kanskje den bare understyrer hele dagen :)

Shotgun for en tur Hans ;)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FSR og andre her:

Hvordan blir fordelingen grip/drift? Jeg ønsker helst å kjøre grip, og da er det kjipt med masse driftebiler på banen samtidig.. :)

Skal kanskje prøve litt sladding og, men har lite dekk, så det blir bare for å teste tror jeg.

Skulle vel ikke tro det ble noe problem, er jo begrensa hvor mange som kommer\kjører på likt.

:)

Mvh Magnus Ottesen (smiske smiske for å prøve å lure til seg en tur i en s2000) doh :rolleyes:

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mvh Magnus Ottesen (smiske smiske for å prøve å lure til seg en tur i en s2000) doh :rolleyes:

Hehe. Vi får se hvor mye dekk jeg har og hvor mange som legger beslag på høyresetet. :)

Ellers burde det gå bra.. Men jeg har ikke så mange mm mønster igjen på hjula.. Skal legge på nye på fredagen håper jeg.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider