Gå til innhold

Pre Season shakedown 14.04.2005 på Rudskogen

Ranger emnet

Shakotan

Anbefalte innlegg

• Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Selvsagt. Er nok litt døvt med automat, men du er hjertlig velkommen uansett bil :)

Håper det blir gitt litt info før kjøringen begynner i dag. Som feks. at når man blir forbikjørt skal man holde idealsporet. Når man skal kjøre forbi skal man ut av idealsporet.

Er ofte litt rot med dette på treffene til Sportsvognklubben. Kan være litt skummelt. Plutselig er det en saktegående bil som vrenger til høyre, ut av idealsporet, midt på langstrekka fordi han ser en hurtigere bil i speilet. Skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir gitt litt info før kjøringen begynner i dag. Som feks. at når man blir forbikjørt skal man holde idealsporet. Når man skal kjøre forbi skal man ut av idealsporet.

Er ofte litt rot med dette på treffene til Sportsvognklubben. Kan være litt skummelt. Plutselig er det en saktegående bil som vrenger til høyre, ut av idealsporet, midt på langstrekka fordi han ser en hurtigere bil i speilet. Skummelt.

Det blir et lite infomøte før start hvor jeg vil ta opp praktiske ting. Dette blir da en av tingene :)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg/vi tok omtrent 500 bilder, endel av dem skal nok brukes til reportasje, men kommer til å legge ut noen av bildene jeg ikke kommer til å bruke noe annet sted her i morra.

Det var grisefett, forresten. I første hårnålssvingen etter start sto jeg og fotografen min forholdsvis nærme banen en stund, og jeg tror jammen jeg fikk gummistøv fra Silvia'en til Hr. Moen i trynet når han kom forbi. :rolleyes:

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lover å iallefall dra av banen ordentlig en gang, så hold avstand

Og den slo vel til, om jeg ikke husker feil? :D

Om han ikke gjorde det så var ihvertfall jeg innom diverse sandfeller! Var utrolig morro, men litt slitsomt uten bøtteseter. Jeg har store blåmerker på beina der hvor jeg støttet meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han ikke gjorde det så var ihvertfall jeg innom diverse sandfeller! Var utrolig morro, men litt slitsomt uten bøtteseter. Jeg har store blåmerker på beina der hvor jeg støttet meg :)

Hvilken bil kjørte du?

Edit: Det var jo ikke akkurat få 200sx der mener jeg.. :rolleyes:

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gikk jo strålende :D

Jeg vil rette en stor takk til alle som møtte opp. Både dere som kjørte og dere som så på. Med ett eneste unntak oppførte alle seg eksemplarisk og alt gikk stort sett av seg selv. Et par rødflagg pga. havari ble det, men det var allikevel svært få problemer utover dette. Det virket også som driftere og racere kom godt overens.

Til undertegnedes store lettelse gikk også hele arrangementet i pluss, noe som gjør at jeg kan gjøre dette igjen om ikke så alt for lenge.

Så tusen takk til alle som bidro til en flott dag!

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider